زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» بانک و بیمه » برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت2) شرکت اعتباری ملل
تاریخ انتشار : 2019/11/09 - 10:23
 کد خبر: 81358
 112 بازدید

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت2) شرکت اعتباری ملل

مجمع عمومي عادي ساليانه (نوبت دوم) مؤسسه اعتباري ملل منتهي به 29 اسفند 1397 روز یکشنبه مورخ 12 آبان ماه 98 در محل هتل همای تهران برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت2) شرکت اعتباری ملل

مجمع عمومي عادي موسسه اعتباري ملل (نوبت دوم) منتهي به 29 اسفند 1397 روز یکشنبه 12 آبان با حضور بيش از ٧٢درصد سهام داران مؤسسه اعتباري ملل وكلايا نمايندگان قانوني آنان با ذكر آياتي از كلام الله مجيد در محل هتل همای تهران واقع در خيابان خدامي آغاز وپس از طي تشريفات و اطمينان از حصول به حد نصاب قانوني نایب رئیس هیئت مدیره جناب آقای رسولی رياست مجمع را بر عهده گرفتند و آقايان محمد عطاران و مصطفي زاده باقر به عنوان نظار و آقاي مهدي ابهري به عنوان منشي مجمع از بين سهامداران انتخاب شدند و با حضور مدير عامل محترم و قائم مقام ايشان و همچنين نماينده محترم سازمان بورس و اوراق بهادار و نماينده محترم بازرس قانوني در جايگاه رسميت جلسه توسط رياست مجمع اعلام گرديد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين سید امین جوادی مدير عامل مؤسسه اعتباري ملل با ایراد سخنانی ضمن ارائه گزارشي از عملكرد سال مالي منتهي به پايان سال ١٣٩٧نمایی کلی از برنامه های آتی مؤسسه و شرکتهای وابسته را برای سهامداران گرامي تشريح نمودند و سپس آقاي محمدرضا مروجی بعد از قرائت گزارش هیئت مدیره درخصوص وضعيت عملكرد سال 97 اين مؤسسه به مجمع صاحبان سهام مطالبي را بيان نمودند.

جناب آقای رضایی، بازرس و نماينده حسابرس قانوني؛ گزارش حسابرسي سال 97 13 مؤسسه را قرائت و مديران موسسه درباره بندهايی از گزارش توضيحاتي را به سهامداران حاضر ارائه نمودند.

در ادامه جلسه مدیرعامل و قائم مقام ايشان به سوالات سهامداران محترم پيرامون صورت هاي مالي پاسخ هاي لازم را ارائه نمودند و پس از آن صورت هاي مالي سال مالي ١٣٩٧مورد تصويب قرار گرفت،
روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی تعيين و انتخاب بازرس قانوني به جلسه بعدي موكول گرديد.

جلسه در ساعت ١٤ با ذكر صلوات خاتمه يافت.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه