زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » ماجرای پیغام جالب پیرمرد آفریقایی به رهبر انقلاب
تاریخ انتشار : 2019/11/08 - 18:09
 کد خبر: 81251
 199 بازدید

ماجرای پیغام جالب پیرمرد آفریقایی به رهبر انقلاب

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با گرامیداشت هفته وحدت گفت: هرکس برای اختلاف افکنی بین مسلمانان اقدام، حرکت و آتش افروزی کند خائن است.

ماجرای پیغام جالب پیرمرد آفریقایی به رهبر انقلاب

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در سخنان پیش از خطبه‌های نمای جمعه ساری و مراسم معارفه امام جمعه جدید ساری با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم مازندران به سفر خود به آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: پیرمردی در این سفر اظهار داشت که سهم مسلمانان نادیده گرفته شده است. این پیرمرد گفت که من و سه پسرانم در این نقطه از جهان به رهبر انقلاب عرض می کنم که در خدمت ایشان هستیم.

وی افزود: یکی از آثار ایمان و عمل صالح این است که محبت انسان مومن را خداوند در دلها قرار می دهد.

وی با گرامیداشت آغاز هفته وحدت ادامه داد: نامگذاری هفته وحدت ابتکار جالبی است، زیرا از شیوه های دشمنان این است که بین مسلمانان و تشییع اختلاف ایجاد و تفرقه افکنی کنند و افراد نادانی به این تفرقه دامن می زنند.

محمدی گلپایگانی گفت: طبق نظر رهبری امروز هر کس در جهت این اختلاف و آتش افکنی حرکت و دیگران را تحریک کنند یقینا خائن است و رهبری اجازه نمی دهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: اجازه نمی دهند یک نفر نادان مسائل تفرقه آمیز را تکرار کنند.

وی به ویژگی های پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: طیبه پاک و خوراک پاک و اخلاق نیکو، مردمداری از جمله ویژگی های حضرت رسول بوده است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اظهار اینکه تعجب می کنم برخی ها اموال مردم را چپاول می کنند و سیری ندارند گفت: این افراد شبیه جهنم هستند و سیری ندارند و کسی که از مال حرام رشد کند در آینده چه خواهد شد.

برخورد قوه قضاییه با مفسدان انقلابی است

وی با تقدیر از رئیس قوه قضاییه و در پیش گرفتن راه و حرکت انقلابی، افزود: این راه موجب می شود تا مفسدین، غاصبان و کسانی که بیت المال را غارت کردند قلع و قمع کند تا دیگر در آینده جرات غارت نکنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: بدانید که نمی توان مردم را با اموال راضی کرد و باید رضایت مردم با اخلاق نیکو و حسن خلق جلب کرد و مردم در ادارات نباید معطل یک امضاء بمانند.

وی خطاب به مسئولان عنوان کرد: کسانی که در نظام اسلامی صاحب منصب هستند بدانند که این امانت الهی را روزی از آنان خواهند گرفت و باید برای کردارها و اقدامات جواب داد.

وی خواهان انس گرفتن بیشتر با قرآن شد و گفت: ایمان و عمل صالح، ولایت امیرمومنان و اولادش سبب رهایی از جهنم می شود و کارگشا است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه