زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بازار » نزول قیمت سکه و طلا
تاریخ انتشار : 2019/11/08 - 13:44
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 81240
 180 بازدید

نزول قیمت سکه و طلا

طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علی رغم اینکه در روزهای ابتدایی هفته‌ای که گذشت افزایش قیمت سکه و طلا وجود داشته است، اما در روزهای پایانی هفته مجددا آن افزایش قیمت از بین رفته و به سطح قیمتی روزهای پایانی هفته پیش از آن بازگشته است.

نزول قیمت سکه و طلا

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مجموع از ابتدای هفته تا روزهای پایانی هفته، سیر قیمت‌ها صعودی بود به این معنا که قیمت سکه و طلا در حدود ۴٠ هزار تومان افزایش داشت.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: اما در روز پایانی هفته (پنجشنبه) قیمت‌های جهانی کاهش یافت و باعث شد که قیمت سکه و طلا کاهش و سکه به زیر چهار میلیون تومان برسد. از ابتدای هفته تا اواسط هفته قیمت سکه حدود ۴٠ هزار تومان افزایش و در روزهای پایانی هفته این ۴٠ هزار تومان کاهش پیدا کرد و مجدد به سطح قیمت‌های هفته گذشته بازگشت.

وی افزود: علاوه بر این با توجه به اتمام ماه صفر و آغاز مجدد مراسمات جشن، تقاضا مجدد افزایش یافت، اما تقاضا باعث نشد که قیمت سکه و طلا افزایش داشته باشد و به نظر می‌رسد که همین تداوم ثبات قیمت وجود داشته باشد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد: از سوی دیگر با توجه به روند کاهش قیمت جهانی طلا پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده ثبات نسبی وجود داشته باشد؛ ضمن اینکه قیمت ارز نیز از سوی بانک مرکزی تحت کنترل است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بازار , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه