زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اجتماعی » دستور مهم وزیر کشور بعد از وقوع زلزله ۵/۹ ریشتری در غرب کشور
تاریخ انتشار : 2019/11/08 - 11:26
 کد خبر: 81140
 174 بازدید

دستور مهم وزیر کشور بعد از وقوع زلزله ۵/۹ ریشتری در غرب کشور

وزیر کشور به دنبال وقوع زلزله در برخی مناطق شمال غرب کشور در دستوری به رییس سازمان مدیریت بحران خواستار رسیدگی سریع به وضعیت زلزله زدگان و مناطق زلزله زده شد.

دستور مهم وزیر کشور بعد از وقوع زلزله ۵/۹ ریشتری در غرب کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با تاکید بر اینکه امدادرسانی به سانحه دیدگان باید در اولویت قرار گیرد گفت: تمامی واحدها و سازمان ها و ارگان های امداد رسان موظف به ارائه سریع و به موقع خدمات به زلزله زدگان می باشند و در صورت نیاز با هماهنگی استانداران مناطق زلزله زده ، امکانات و توانمندی های لازم در این خصوص به کار گرفته شود.

وزیر کشور از هموطنان خواست ضمن حفظ آرامش و خونسردی با نیروهای امداد و نجات همکاری لازم را داشته باشند و اخبار و اطلاعات خود را صرفا از مراجع رسمی دریافت کنند.

گفتنی است ساعت ۲:۱۷ دقیقه بامداد بود که لرزه های شدید در استان‌های شمال غربی کشور به وقوع پیوست و یگان های امدادی از همان لحظه در آماده باش قرار گرفتند.

با وقوع این زلزله در روستاهای مناطق سردسیر کشور و روستاهایی که بیشتر بناهای شان خشتی است، کار امداد به سرعت آغاز شد. بر اساس آمار اولیه تا حوالی ۵ صبح، این زلزله در روستای ترکمن‌چای میانه ۵ قربانی داشته است. این آمار را ایسنا به نقل از مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی منتشر کرده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه