زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » نخست وزیر عراق: با وجود شرایط حاضر به کار خود ادامه می‌دهیم
تاریخ انتشار : 2019/11/07 - 20:59
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 81110
 153 بازدید

نخست وزیر عراق: با وجود شرایط حاضر به کار خود ادامه می‌دهیم

نخست وزیر عراق در سخنانی در نشست کمیته تدوین بودجه، ضمن تاکید بر ادامه کار دولت وعده داد هرچه سریع‌تر بودجه سال ۲۰۲۰ را برای تصویب به پارلمان ببرد.

نخست وزیر عراق: با وجود شرایط حاضر به کار خود ادامه می‌دهیم

به نقل از شبکه الجزیره مباشر، «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق، در سخنانی در نشست کمیته تدوین بودجه که به طور مستقیم از این شبکه پخش شد، گفت: بودجه ۲۰۲۰ فقط اعداد و ارقام نیست و هر اختلال و اشکالی در آن، مانع از پیشرفت اقتصادی می‌شود.

عبدالمهدی افزود: ما بر سر این موضوع کار و تلاش می‌کنیم که بودجه بتواند اقتصاد را اداره کند. ما در عین حال برای افزایش درآمد‌های غیر نفتی تلاش می‌کنیم.

نخست‌وزیر عراق همچنین گفت دولت عراق علی‌رغم شرایط موجود به کار خود ادامه می‌دهد. او همچنین وعده داد هرچه سریع‌تر بودجه سال ۲۰۲۰ میلادی را برای تصویب به پارلمان ببرد.

عراق در هفته‌های اخیر صحنه تظاهرات مردم در اعتراض به شرایط اقتصادی و فساد مسئولان بوده است. این در حالی است که آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای واشنگتن در تلاش برای دامن زدن به این اعتراضات و به خشونت کشاندن آن‌ها هستند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه