زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» بانک و بیمه » بازدید عضو هیئت مدیره بانک از شعب استان مازندران
تاریخ انتشار : 2019/11/04 - 14:09
 کد خبر: 80817
 134 بازدید

بازدید عضو هیئت مدیره بانک از شعب استان مازندران

دکتر مجید رحیمی عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته ریسک بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب استان مازندران از شعب این استان بازدید کردند.

بازدید عضو هیئت مدیره بانک از شعب استان مازندران

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مازندران، دکتر مجید رحیمی – عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته ریسک بانک – در این بازدید، گفت: پرداخت متوازن، بهینه و به هنگام تسهیلات، جذب منابع ارزان قیمت و استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای توسعه بانکداری الکترونیک از اصلی ترین عوامل ارتقاء بانک به شمار می روند.

رئیس کمیته ریسک بانک با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری و کاهش ریسک های مرتبط، ابراز داشت: تسریع و دقت در پرداخت تسهیلات به ویژه در ارائه تسهیلات کلان و پربازده، رعایت توازن در پرداخت تسهیلان و متوازن سازی مصارف خصوصاً پرداخت تسهیلات به صنایع زود بازده و بنگاه های مولد از مواردی است که باید در حوزه اعتباری مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیئت مدیره بانک خاطر نشان کرد: با عنایت به ظرفیت بالای استان مازندران در حوزه های گردشگری، صنعتی و کشاورزی می توان با جذب منابع ارزان قیمت و توسعه سهم بانک از بازار پولی و مالی استان بر قابلیت های خود بیفزاییم.

دکتر رحیمی بانکداری الکترونیک را یکی از موثرترین شاخصهای ارتقاء در حوزه بانکی دانست و تصریح کرد: استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای توسعه بانکداری الکترونیک از عواملی است که باید همواره در اولویت همکاران قرار گیرد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای همه همکاران و ابراز خرسندی از روند پیگیری مطالبات معوق در استان، خواستار ادامه و استمرار این روند شد.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه