زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » ۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت
تاریخ انتشار : 2019/11/03 - 13:59
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 80597
 182 بازدید

وزیر اطلاعات:

۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت

وزیر اطلاعات در پیامی به‌مناسبت یوم الله ۱۳ آبان،‌ گفت: اینک با درایت و تدبیر خردمندانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی مقتدرانه، هراس زدایی از شیطان بزرگ را به منصه ظهور رسانده است.

۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی بدین شرح است:

۱۳ آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” تجلی اراده ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ ساز، تحقق اندیشه آرمانی و رهایی بخش استکبار ستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید.

۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاداندیش چشاند و آنچنان طبل رسوایی استکبار را به صدا در آورد که آن دشمن نگون بخت از سرِ استیصال، انفعال و سردرگمی متوسل به عملیات کور نظامی گردید و باذن الله شکست خفت بار متجاوزین در صحرای طبس واقعه هجمه ابابیل بر سپاه ابرهه را در اذهان زنده کرد.

و اینک با درایت و تدبیر خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی مقتدرانه، هراس زدایی از شیطان بزرگ را به منصه ظهور رسانده و به رغم هیاهوهای تبلیغاتی حربه تحریم های اقتصادی غیر انسانی نیز با مقاومت و ایستادگی این ملت انقلابی و فهیم، نخ نما گردیده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت سالروز تبعید حضرت امام راحل توسط رژیم سفاک پهلوی به کشور ترکیه ، به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود می فرستم و یوم الله سیزدهم آبان را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت بزرگ ایران تبریک می گویم.

سید محمود علوی
یکشنبه – ۱۲ آبان ۹۸


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه