زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصو‌یب نشد
تاریخ انتشار : 2019/11/02 - 16:31
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 80497
 166 بازدید

تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصو‌یب نشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به بار مالی زیادی که تعطیلی پنجشنبه‌ها به کشور هزینه می‌کند،‌ دولت از این طرح حمایت نکرد و تصویب نشد.

تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصو‌یب نشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلی پنجشنبه ها در کشور طرحی بود که نمایندگان مطرح کرده بودند و در دولت به بحث گذاشته شد و با توجه به اینکه در تقویم کشور تعداد روز های تعطیل بسیار است و این امر در کل استان‌ها موجب تعطیلی ادارات کارگاه‌ها و کارخانه ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌شود لذا بارمالی خیلی زیادی را بر کشور تحمیل می‌کند و دولت با این طرح مخالفت کرد.

حسینعلی امیری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات و رویداد های کشور است که اواخر امسال اتفاق می‌افتد و دولت در انتخابات یک مجری بی طرف است.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات سه رخ دارد، یک رخ مردم، یک رخ مجری، یک رخ ناظر و دولت به عنوان مجری در انتخابات کاملاً بی طرف عمل می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: آنچه برای دولت مهم است برگزاری یک انتخابات پرشور و پرشکوه بر اساس قانون است که همه سلایق و جریان های سیاسی داخل نظام در آن نامزد و مشارکت جدی داشته باشند.

ایشان در خصوص اجرای انتخابات به صورت الکترونیکی نیز گفت: وزارت کشور با شورای نگهبان به عنوان ناظر انتخابات در حال تعامل است و با توجه به اینکه دولت از برگزاری انتخابات الکترونیکی استقبال می‌کند باید ببینیم چگونه و تا چه حد با شورای نگهبان به توافق می‌رسیم که نتیجه این موضوع را وزیر محترم کشور اعلام می‌کند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه