زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » واکنش ترامپ به کناره گیری یک رقیب دموکرات: مثل یک سگ رفت
تاریخ انتشار : 2019/11/02 - 11:40
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 80463
 173 بازدید

واکنش ترامپ به کناره گیری یک رقیب دموکرات: مثل یک سگ رفت

"دونالد ترامپ" در واکنش به اعلام کناره‌گیری یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، او را سگ خطاب کرد.

واکنش ترامپ به کناره گیری یک رقیب دموکرات: مثل یک سگ رفت

ترامپ در واکنش به کناره‌گیری” بتو اورورک” یکی از نامزدهای حزب دموکرات گفت: او مثل یک سگ میدان را ترک کرد.

ترامپ که دیشب در جمع حامیانش در “می‌سی‌سی‌پی” سخنرانی می‌کرد ساعاتی پس از اعلام کناره‌گیری اورورک گفت:” او فردی رقت انگیز بود… و مثل یک سگ میدان (رقابت) را ترک کرد.”

سخنرانی دیشب ترامپ در جمع حامیانش در ایالت “می سی سی پی”/عکس: بی بی سی

واکنش ترامپ به کناره گیری یک رقیب دموکرات: مثل یک سگ رفت

ترامپ پس از این اظهارنظر در توییتر نیز نوشت:” بتو از رقابت انتخابات ریاست جمهوری کناره گرفت به رغم آنکه مدعی شده بود او “برای این پست خلق شده است”. اما من چنین فکر نمی‌کنم.”

ترامپ هفته گذشته نیز در واکنش به مرگ ابوبکر بغدادی رهبر داعش در عملیات نیروهای آمریکایی در سوریه، مرگ او را مثل یک سگ خطاب کرده بود.

بتو اورورک روز جمعه اعلام کرد به دلیل اینکه کارزار انتخاباتی او به اندازه کافی قادر به جذب منابع مالی برای ادامه فعالیت نشده است، از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری می‌کند.

اورورک 46 ساله در جریان رقابت‌های میاندوره‌ای کنگره در نوامبر سال گذشته میلادی رقیب اصلی “تد کروز” سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس بود و برای نخستین بار توانسته بود انتخابات این ایالت محافظه‌کار را که یکی از پایگاه‌های اصلی حزب جمهوریخواه آمریکاست، به چالشی جدی برای سناتور کروز تبدیل کند، اما در نهایت سناتور کروز توانست با شکست اورورک به پیروزی برسد اما اورورک توانست در جریان انتخابات میاندوره‌ای پارسال، دموکرات‌های ایالت تگزاس را پشت سر خود متحد کند و به واسطه این اقدام، برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرده بود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که یک دوئل پرهزینه و فرسایشی است تا حدود بسیار زیادی به جذب منابع مالی از سوی هواداران و کمک دهندگان مالی وابسته است و نامزدی که نتواند به اندازه کافی برای هزینه‌های انتخاباتی پول جمع کند، قادر به ادامه این رقابت فرسایشی نیست.

“بتو اورورک” در جمع حامیانش/عکس آرشیوی؛ بی بی سی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه