زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » «جان بولتون» در مجلس نمایندگان آمریکا
تاریخ انتشار : 2019/10/31 - 11:40
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 80340
 198 بازدید

«جان بولتون» در مجلس نمایندگان آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا از مشاور پیشین امنیت ملی این کشور خواست تا جهت پیشبرد روند تحقیقات برای استیضاح و برکناری رئیس جمهور آمریکا هفته آینده شهادت دهد.

«جان بولتون» در مجلس نمایندگان آمریکا

 

به نقل از رویترز، گزارشگر روزنامه نیویورک تایمز روز چهاشنبه در یک پیام توئیتری اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا از «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی این کشور برای ادای شهادت دعوت کرده است.

ادای شهادت جان بولتون بخشی از روند تحقیقات در حال انجامِ دموکراتها برای استیضاح و در نهایت برکناری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور بشمار می رود.

گزارشگر روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آگاه اعلام کرد که کمیته های تحت رهبری حزب دموکرات آمریکا از بولتون خواستند تا روز هفتم نوامبر در مجلس نمایندگان آمریکا شهادت دهد.

این گزارشگر همچنین اعلام کرد که از «جان آیزنبرگ» مشاور حقوقی شورای امنیت ملی آمریکا و معاون وی «مایکل الیس» نیز خواسته شده است که روز دوشنبه در نشست کمیته مجلس نمایندگان آمریکا حضور یابند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه