زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» خبر داغ » پیوس: جونیور در حد پرسپولیس نیست/ برای جذب مهاجم خارجی با پیشکسوتان مشورت کنند
تاریخ انتشار : 2019/10/29 - 16:18
 کد خبر: 80187
 181 بازدید

پیوس: جونیور در حد پرسپولیس نیست/ برای جذب مهاجم خارجی با پیشکسوتان مشورت کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه باید برای جذب بازیکن خارجی با پیشکسوتان مشورت کنند.

پیوس: جونیور در حد پرسپولیس نیست/ برای جذب مهاجم خارجی با پیشکسوتان مشورت کنند

فرشاد پیوس درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: این تیم با توجه به عملکردی که در بازی‌های قبلی خود داشته الان شرایط خوبی را در جدول دارد و دوباره می‌تواند به صدر جدول برسد و شانس اول قهرمانی باشد.

پرسپولیس طی هفته‌های اخیر بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته و الان با توجه به جدولی که پیش رو دارد بازی‌های نسبتا آسانتری را باید برگزار کند. به همین خاطر می‌گویم پرسپولیس می‌تواند دوباره شرایط خوب فصل گذشته‌اش را تکرار کند.

وی در ادامه درباره دیدار این تیم برابر شاهین شهرداری بوشهر و پیروزی پنج بر صفر برابر این تیم گفت: واقعا خوشحالم که این تیم توانست با یک برد پرگل از بوشهر برگردد.

پرسپولیس در بوشهر بازی بسیار خوب و منطقی به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری نیز به ثمر برساند که البته این اتفاق رخ نداد. با این حال پیروزی پنج بر صفر هم بسیار شیرین است. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در این بازی گلزنی علی علیپور بود. من قبل از این بازی با او صحبت کرده بودم و گفته بودم باید تمرکزش را بالا ببرد و به دور از حواشی فقط به فکر فوتبال باشد. اگر یک مهاجم در زمین یک فرصت گلزنی را از دست می‌دهد باید تلاش کند تا فرصت بعدی را که به دست می‌آورد به گل تبدیل کند. به خاطر اینکه فرصت گلزنی را از دست داده نباید روحیه‌اش را از دست بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره عملکرد جونیور براندائو در پرسپولیس گفت: این مهاجم اصلا در حق پرسپولیس نیست. واقعا نمی‌دانیم بر چه اساسی جذب شده است. با پول او می‌شد یک مهاجم ایرانی تراز اول کسب کرد. اگر قرار است مهاجم خارجی به پرسپولیس بیاید باید بازیکنی باشد که یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشد. این مهاجم برزیلی واقعا ضعیف است و نمی‌تواند نیازهای تیم را در خط حمله برآورده کند.

وی درباره اینکه جذب مهاجم خارجی بی کیفیت در پرسپولیس عادی شده است گفت: مدیران باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند. پیشکسوتان زیادی هستند که می‌توانند به مدیران مشورت بدهند. همین الان که آقای انصاری فرد آمده بسیار فرد مشورت پذیری است و به همین خاطر می‌تواند با مشورت از پیشکسوتان پرسپولیس مهاجم بهتری برای پرسپولیس جذب کند. البته من می‌گویم بهتر است مدیران در قرارداد مربی بیاورند که اگر بازیکن بی کیفیت به اصرار او جذب شد مبلغ قرارداد بازیکن از قرارداد مربی کسر شود.

پیوس در پایان درباره وضعیت تیمش چوکای تالش هم گفت: وضعیت خوبی داریم و الان صدر نشین هستیم و می‌خواهیم با کمک هوادارانمان در انتها پس از مدت‌ها به لیگ یک سعود کنیم. مطمئنا این پتانسیل را داریم که دوباره به لیگ یک برگردیم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه