زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » قول و قرار «بن‌سلمان» با «پری» درباره بازار نفت
تاریخ انتشار : 2019/10/29 - 10:40
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 80103
 190 بازدید

قول و قرار «بن‌سلمان» با «پری» درباره بازار نفت

عربستان سعودی و آمریکا اعلام کردند برای امنیت عرضه انرژی در سراسر جهان همکاری می کنند.

قول و قرار «بن‌سلمان» با «پری» درباره بازار نفت

به گزارش رویترز ،شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان وزیر نفت عربستان و ریک پری وزیر نفت آمریکا در روز دوشنبه در ریاض دیدار کردند و تاکید کردند دو کشور برای اطمینان از امنیت عرضه انرژی جهان همکاری خواهند کرد .

بن سلمان و پری در مورد بازارهای نفت، نقش اوپک و کشورهای تولید کننده نفت خارج از این سازمان در تنظیم تولید نفت، رسیدن به ثبات در بازارهای نفت و تهدیدها علیه تاسیسات نفتی در خلیج فارس گفتگو کردند .

وزیر نفت عربستان همچنین با وزیر نفت نیجریه دیدار کرده و در مورد فرصت های سرمایه گذاری بین دو کشور، بازارهای نفت و همکاری بین اوپک و متحدانش برای حفظ ثبات بازار مذاکره کردند .

وزیر نفت عربستان بر نقش این کشور به عنوان یک عرضه کننده مطمئن نفت خام در رسیدن به ثبات بازار و تعهد کامل آن برای تامین این کالای استراتژیک تاکید کرد. این در حالی است که حملات اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو به شدت جایگاه عربستان به عنوان یک تامین کننده مطمئن نفت را متزلزل کرده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , انرژی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه