زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» تله تایپ » آقایان علم‌الهدی و مطهری! از طرف خودتان سخن بگویید نه امام رضا(ع)
تاریخ انتشار : 2019/10/28 - 17:40
 کد خبر: 80038
 194 بازدید

آقایان علم‌الهدی و مطهری! از طرف خودتان سخن بگویید نه امام رضا(ع)

امام جمعه مشهد آیت‌الله علم‌الهدی در آخرین خطبه خود در نماز جمعه مشهد گفته‌است: «نیروهای انقلابی را تندرو دانستن و آن‌ها را از صحنه بیرون کردن و این‌ها را مخالف امام رضا نشان دادن، امام رضا خشم می‌کنند.»

آقایان علم‌الهدی و مطهری! از طرف خودتان سخن بگویید نه امام رضا(ع)

 

مصطفی داننده- امام جمعه مشهد آیت‌الله علم‌الهدی در آخرین خطبه خود در نماز جمعه مشهد گفته‌است: «نیروهای انقلابی را تندرو دانستن و آن‌ها را از صحنه بیرون کردن و این‌ها را مخالف امام رضا نشان دادن، امام رضا خشم می‌کنند.»

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس هم در مورد تعطیلات آخر ماه صفر گفته است: «مجلس باید مصلحت جامعه و اسلام را بر اقدامات عوام‌پسند ترجیح دهد. قطعاً خود امام رضا نیز با چنین تعطیلی‌های خلاف عقل موافق نیستند.»

می‌بینید یک امام جمعه و یک نماینده مجلس که از نظر سیاسی هم زمین تا آسمان با هم فرق می‌کنند، به همین راحتی از طرف امام رضا حرف می‌زنند و به صورتی خود را سخنگوی امام معصوم معرفی می‌کنند!

آقایان علم‌الهدی و مطهری از کی سخنگوی امام رضا شده‌اید؟

واقعا این افراد از کجا می‌دانند که امام رضا به خاطر یک حرف عصبانی می‌شوند و یا موافق تعطیلات آخر ماه صفر نیستند؟ این چه شیوه بیان عقاید است؟ چرا برای بیان نظرات خود از امام معصوم هزینه می‌کنیم.

واقعا اگر برای بیان نظرات خود استدلال قوی داریم، بدون اینکه متوسل به اعتقادات مردم شویم، آن را بیان کنیم. لطفا امام رضا را وارد دعواهای سیاسی خود نکنیم.

چرا آقای علم الهدی به جای اینکه نقش سخنگوی امام رضا را به عهده بگیرند، دلایل شخصی و عقلانی خود را برای اینکه نیروهای انقلابی، افراطی نیستند و نباید آنها را تندرو نامید، بیان نمی‌کند. چرا دوست دارند بخشی از جامعه را به نام امام رضا در برابر بخش دیگری قرار بدهند.

واقعا چرا باید به نام دین و مذهب به سمت تفرقه گرایی حرکت می‌کنیم؟

آقای مطهری از ضرر اقتصادی که تعطیلات زیاد به کشور می‌زند، حرف بزنند و استدلال بیاورند. چرا از امام هزینه می‌کنند. آیا امام رضا به آقای مطهری گفته است که از تعطیلات زیاد راضی نیست؟ آیا حدیثی در این مورد پیدا کرده‌اند؟

لطفا از طرف امام رضا حرف نزنید. امام متعلق به همه مردم است و گاهی برخی حرف‌های شما بخشی از مردم را از امام رضا که معروف به مهربانی و رئوف بودن است، دور می‌کند.

ساحت امام رضا(ع) و حرم مطهرشان را آلوده سیاست، جناح بازی و رقابت های انتخاباتی نکنید. مردم نباید فکر کنند که این حرم متعلق به اصول‌گرایان یا اصلاح طلبان است.

در هیئت‌های مذهبی هم گاهی شاهد این رفتار هستیم. سال‌هاست برخی از هیئت‌های مذهبی درگیر مسائل جناحی شده‌اند. این رفتار آنها باعث شده است برخی از علاقه مندان به جلسات مذهبی به خاطر نگاه متفاوت سیاسی به مداح مشهور جلسه، حاضر به شرکت در روضه امام حسین و اهل بیت نباشند.

در پایان بازهم تکرار می‌کنیم که اگر نظری داریم، آن را بیان کنیم و از طرف چهره‌هایی که نزد مردم مقدس و عزیز هستند، هزینه نکنیم. اگر حرف‌هایمان درست و حق است که مردم قبول می‌کنند اگر نه که باید بپذیریم که شاید حرف‌مان دقیق و درست نیست.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه