زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » کسری بودجه کانادا به 2.8 میلیارد دلار رسید
تاریخ انتشار : 2019/10/27 - 17:57
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 79893
 160 بازدید

کسری بودجه کانادا به 2.8 میلیارد دلار رسید

داده‌های وزارت مالی فدرال کانادا نشان داد که در ماه آگوست، با جلو زدن هزینه‌ها از درآمدهای دولت، کسری بودجه این کشور به ۲.۸۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

کسری بودجه کانادا به 2.8 میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، داده‌های وزارت مالی فدرال کانادا نشان داد که در ماه آگوست، با جلو زدن هزینه‌ها از درآمدهای دولت، کسری بودجه این کشور به ۳.۶۷ میلیارد دلار کانادا (معادل ۲.۸۱ میلیارد دلار) افزایش یافته است. این در حالی است که کسری بودجه ماه آگوست سال گذشته ۱.۸۸ میلیارد دلار کانادا اعلام شده بود.

هزینه‌های برنامه بودجه دولت در ماه آگوست، با افزایش هزینه‌های دولت برای رفاه و سلامت، ۷.۴ درصد افزایش داده شد، در حالی که درآمدها ۱.۲ درصد افت کرد و عامل آن کاهش مالیات‌ها و تعرفه‌ها بود.

برای ۵ ماه اول سال مالی ۲۰۱۹/۲۰۲۰ کانادا با کسری بودجه ۵.۲۲ میلیارد دلار کانادایی روبرو شد. این در حالی است که در بازه مشابه سال مالی ۲۰۱۸/۲۰۱۹ کانادا با مازاد بودجه ۲.۵۶ میلیارد دلار کانادایی روبرو شده بود.

درآمدهای دولت در بازه تا آگوست ۲.۹ درصد، با افزایش مالیات فردی رشد کرد، در حالی که در همین بازه با افزایش هزینه‌کردهای رفاهی و سلامتی، هزینه‌های دولت ۹.۱ درصد بالا رفت.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه