زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » یک تحریف تاریخ بزرگ درباره کی روش در تلویزیون
تاریخ انتشار : 2019/10/25 - 12:07
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 79512
 216 بازدید

یک تحریف تاریخ بزرگ درباره کی روش در تلویزیون

دنیای ورزش تورنتو نوشت: اظهارات محمد عباسی درباره نقشش در ادامه حضور کی روش چندان هم درست به نظر نمی رسید.

یک تحریف تاریخ بزرگ درباره کی روش در تلویزیون

محمد عباسی وزیر پیشین ورزش ایران در مصاحبه ای تلویزیونی گفته او بوده که باعث شده تا کارلوس کی روش قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ از تیم ملی فوتبال ایران اخراج نشود. او به کفاشیان گفته وقت تغییرات نیست و مسائلی از این دست.
مرور تاریخچه نچندان دور آن روزها حتی در درون نشریات به خوبی روشن می کند که بعد از باخت تیم ملی ایران به ازبکستان ، فدراسیون فوتبال برای ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم ملی آن سال زیر فشار شدیدی قرار گرفت.
فشاری که نقشه برکناری آن قبل از بازی ایران و قطر حتی در رسانه ها لو رفت. اینکه قرار بود در صورت شکست تیم ملی در قطر ، کارلوس کی روش با فشار وزارت ورزش برکنار شود و جای او را دستیار جوان ایرانی اش یعنی علیرضا منصوریان بگیرد. آن روزها روزنامه‌ها می نوشتند مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون وقت و محمد عباسی برای چنین تغییری تقریبا به جمع بندی رسیده بودند که یکباره کی روش معجزه آسا هر سه بازی آخرش را برد و تیم ملی به عنوان سرگروه راهی جام جهانی ۲۰۱۴ شد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه