زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » اردوغان: اگر کُردها از منطقه امن خارج نشوند، نابودشان می‌کنیم
تاریخ انتشار : 2019/10/24 - 19:57
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 79445
 202 بازدید

اردوغان: اگر کُردها از منطقه امن خارج نشوند، نابودشان می‌کنیم

رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که این کشور از حق خود برای نابودی آن دسته از شبه‌نظامیان کرد که در «منطقه امن» شمال شرقی سوریه باقی مانده‌اند استفاده خواهد کرد.

اردوغان: اگر کُردها از منطقه امن خارج نشوند، نابودشان می‌کنیم

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه، امروز -‌پنج‌شنبه- گفت که این کشور از حق خود برای نابودی آن دسته از شبه‌نظامیان کرد که در «منطقه امن» شمال شرقی سوریه باقی مانده‌اند استفاده خواهد کرد.

اردوغان عنوان کرد که اگر نیروهای یگان‌های مدافع خلق از منطقه مورد توافق میان آنکارا و مسکو خارج نشوند، ترکیه برنامه‌های خود برای حمله به آنان را به کار می‌بندد. وی همچنین از رهبران جهانی به‌خاطر دیدار با فرمانده‌های یگان‌های مدافع خلق انتقاد کرد و گفت که چنین اقدام‌هایی جلوی تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم را می‌گیرد.

این در حالی است که مارک اسپر»، رئیس پنتاگون، امروز از عملیات «غیرمجاز» ترکیه در شمال شرقی سوریه انتقاد کرد و گفت که این اقدام آنکارا، فرآیند شکل‌گرفته برای نابودی گروهک تروریستی داعش را زیر سؤال می‌برد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه