زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اقتصاد کلان » مشکلات لایحه مالیات بر ارزش افزوده به‌زودی حل می‌شود/نوسانات بورس طبیعی است
تاریخ انتشار : 2019/10/16 - 17:41
 کد خبر: 78353
 181 بازدید

دژپسند در حاشیه جلسه دولت:

مشکلات لایحه مالیات بر ارزش افزوده به‌زودی حل می‌شود/نوسانات بورس طبیعی است

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: در بازار بورس نوسانات در حد فعلی به نظرم باید قابل قبول باشد و الان هم موضوع مدیریت می شود تا به یک سطح قابل قبول در بازار بورس برسیم.

مشکلات لایحه مالیات بر ارزش افزوده به‌زودی حل می‌شود/نوسانات بورس طبیعی است

فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس گفت: بارها گفته‌ایم که مواردی از مشکلات که نیازمند اصلاح خود قانون است در مجلس در حال بررسی است. در صحن مطرح شده و به خاطر بخشی از مشکلات این موضوع دوباره به کمیسیون اقتصاد مجلس بازگردانده تا مجدداً بررسی شود.

وی افزود: در پیگیری هایی که من داشتم رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفتند که از هفته بعد این موضوع در دستور جلسات کمیسیون قرار می‌گیرد، اما درباره آن موادی که باید اصلاح شود به تبع آن شیوه نامه ها و دستور کار هم باید اصلاح شود که این سیر کمک می کند بسیاری از مشکلاتی که الان مطرح است حل شود، پس عزیزان صبر کنند تا این موارد انجام شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره ریزش‌های شاخص بورس و علت آن، اظهار کرد: در بازار بورس نوسانات در حد فعلی به نظرم باید قابل قبول باشد؛ چرا که می دانید آن زمانی که بورس داشت رشد پیدا می کرد برخی از صاحب نظران دلسوز با من تماس می گرفتند و نگرانی خود را اعلام می کردند که این رشد خیلی سریع، تند و مستمر دارد رخ می‌دهد که البته آن هم واقعا حباب نبود؛ چرا که ما با عرضه سهام تلاش کردیم که عمق بازار را افزایش دهیم و الان هم موضوع مدیریت می شود تا به یک سطح قابل قبول در بازار بورس برسیم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , خبر داغ
ارسال دیدگاه