زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اسلایدر اصلی » وزیر کشور: برخورد با خائنان باید مستند و دقیق باشد
تاریخ انتشار : 2019/10/16 - 16:42
 کد خبر: 78283
 177 بازدید

وزیر کشور: برخورد با خائنان باید مستند و دقیق باشد

وزیر کشور گفت: باید با کسانی که با دادن اطلاعات به امنیت ملی خیانت می‌کنند برخورد شود اما برخورد باید مستند و دقیق باشد.

وزیر کشور: برخورد با خائنان باید مستند و دقیق باشد

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره‌ اهمیت دستگیری روح‌الله زم اظهار کرد: این مساله خیلی مهم است و باید از دستگاه‌های اطلاعاتی به ویژه اطلاعات سپاه تشکر کنم. من به عنوان رییس شورای امنیت کشور عرض می‌کنم که دوستان از مدت‌ها قبل روی این موضوع تور اطلاعاتی پهن کرده بوده و سناریوهایی طراحی کرده بودند و موفق شدند.

وی ادامه داد: این موضوع باید درسی باشد برای همه دستگاه‌ها و افرادی که به عنوان معاند و مخالف دست به اقداماتی علیه امنیت ملی کشور ما می‌زنند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران شاید دیر و زود داشته باشد، ولی سوخت و سوز ندارد.

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با عوامل داخلی کانال آمدنیوز تصریح کرد: باید با هر کسی که در قالب نفوذ، جاسوسی یا همکاری‌های رسانه‌ای مبتنی بر خلاف امنیت ملی اقدام می‌کند و اینگونه به کشور ما خیانت می‌کند برخورد شود. ولی این برخورد باید مستند، دقیق و کاملا اندازه‌گیری شده باشد تا موجب فضاسازی‌هایی علیه کشورمان یا افزایش اختلافات داخلی نشود؛ به هرحال این حق نظام، قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است و همچنین خواست مردم است تا امنیت کشور حفظ شود و با هر کسی که با دادن اطلاعات به امنیت ملی کشور خیانت می‌کند برخورد شود.

رحمانی‌فضلی درباراه آخرین روند اجرای انتخابات مجلس بیان کرد: روند انتخابات متناسب با تقویم انتخاباتی خیلی خوب پیش می‌رود. 25دستگاه در اجرای انتخابات کمک می‌کنند و هماهنگی با این دستگاها وجود دارد. با شواری نگهبان هم برای اجرای انتخابات همکاری مستمر داریم و نظرات خود را خصوص اجرا و نظارت با یکدیگر مرتب تبادل می کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا تایید صلاحیت‌ها فیلترها بازتر خواهد شد، گفت: دعا کنیم که این‌گونه بشود.

وی همچنین درباره برگزرای انتخابات الکترونیکی خاطرنشان کرد: دستگاه احراز هویت الکترونیکی90 درصد به ما از منظر صحت عمل در نحوه رای‌گیری اطمینان می‌دهد که شورای نگهبان هم آن را تایید کرده است و ما دنبال استفاده از دستگاه الکترونیکی احراز هویت در سراسر کشور هستیم. به هماهنگی‌های اولیه با شورای نگهبان برای اخذ و شمارش الکترونیکی در 140 حوزه رسیده‌ایم.

وزیر کشور درباره آخرین وضعیت زائران اربعین در عراق خاطرنشان کرد: ما توصیه کردیم که زائران سفر خود را مدیریت کنند و این مدیریت خوب شکل گرفته و تردد در مرزهای کشور و داخل عراق از نظم، سرعت و سهولت خوبی برخوردار است . سه روز است که خروج و ورود به توازن رسیده است و دیروز ورودی به کشور دو برابر خروجی بوده است یعنی ورودی حدود 103 هزار و خروجی 230 هزار نفر بوده است که اگر این روند ادامه یابد، امیدواریم در بازگشت زائران هیچ مشکلی نداشته باشیم البته از سه روز قبل اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه زیادی را در مرزها بویژه مرز مهران مستقر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تا الان 35 میلیون وعده غذایی که عمدتا کمک مردمی است را توزیع و 7 میلیون و پانصد هزار نفر را اسکان داده ایم. با کمک همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و مردم، هیچمشکلی نداریم و اگر همین همکاری ادامه یابد مشکلی بوجود نمی‌آید. هیچ مشکل امنیتی هم نداشته‌ایم البته در مرز خسروی نگرانی وجود داشت ولی دولت عراق و نیروهای نظامی این کشور همکاری خوبی با ما داشتند و مشکلی پیش نیامد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه