زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » کشف یک هزار و ۴۲۰ عدد داروی غیرمجاز ۱۶۰میلیونی در تهران
تاریخ انتشار : 2019/10/09 - 18:35
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 77357
 199 بازدید

کشف یک هزار و ۴۲۰ عدد داروی غیرمجاز ۱۶۰میلیونی در تهران

مهر نوشت: سرکلانتر هفتم از کشف یک هزار و ۴۲۰ عدد قرص غیر مجاز در ۲ عملیات مستقل در محدوده کلانتری‌های بازار و بهارستان خبر داد.

کشف یک هزار و ۴۲۰ عدد داروی غیرمجاز ۱۶۰میلیونی در تهران

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر، گفت: با دریافت چند خبر مبنی بر اینکه تعدادی افراد در محدوده کلانتری ها ۱۰۹ بهارستان و ۱۱۳ بازار دارو و قرص های غیر مجاز توزیع می کنند، بررسی موضوع در دستور سرکلانتری قرار گرفت و جلسه های هماهنگ سازی عملیات های پلیسی در سرکلانتری برگزار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعداد گشت زنی انتظامی و کنترل تردد خودروها عبوری و شهروندان تحت کنترل در آمد و ماموران کلانتری های کلانتری ۱۰۹ بهارستان و ۱۱۳ بازار توانستند متهمان را شناسایی کنند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران هر ۲ کلانتری موفق شدند مخفیگاه توزیع کنندگان داروهای غیر مجاز را در محدوده کلانتری های بهارستان و بازار شناسایی کنند. نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان گرفته شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: در صبح روز یکشنبه چهاردهم مهرماه هر ۲ کلانتری عملیات های دستگیری متهمان را انجام شد و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی داروی غیر مجاز از قبیل: رتالین، ترامادول، متادون، رویفین، بوپرونورفین، پتادین، دیفنوکسیلات در مجموع یک هزار و ۴۲۰ عدد قرص کشف شد.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک صد و ۶۰ میلیون ریال برآورده اند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی قرار گرفتند.
۴۷۲۳۲


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه