زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » مدیر کل موقت آژانس: ایران فورا به سؤالات آژانس پاسخ دهد
تاریخ انتشار : 2019/09/10 - 20:24
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 73038
 208 بازدید

مدیر کل موقت آژانس: ایران فورا به سؤالات آژانس پاسخ دهد

مدیر کل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای که در ابتدای نشست شورای حکام قرائت کرد، گفت در دیدار با مقام‌های ایرانی تأکید کرده است که تهران باید بدون درنگ به سؤالات این نهاد درباره اعلامیه‌های پادمانی پاسخ دهد.

مدیر کل موقت آژانس: ایران فورا به سؤالات آژانس پاسخ دهد

 

«کورنل فروتا» مدیر کل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه گفت روند راستی‌آزمایی تعهدات برجامی ایران همچنان ادامه دارد و او در سفر به تهران در جریان فعالیت‌های ایران در زمینه تحقیق و توسعه قرار گرفته است.

وی که در ابتدای نشست شورای حکام آژانس صحبت می‌کرد، همچنین گفت که ایران باید بدون درنگ به سؤالات این نهاد در زمینه همکاری‌های پادمانی پاسخ دهد.

گزیده بخش مربوط به ایران از سخنرانی فروتا در ادامه آمده است:

– در سفر به تهران، با مقام‌های ایرانی درباره فعالیت‌های راستی‌آزمایی و پایش فعالیت‌ها ذیل برجام و همچنین اجرای توافق‌های پادمانی صحبت کردم.
– آژانس به راستی‌آزمایی و پایش تعهدات مرتبط با هسته‌ای ایران ذیل برجام ادامه می‌دهد.
– ارزیابی نبود مواد و فعالیت‌های هسته‌ای اعلام‌نشده، ادامه دارد.
– در ارتباط با توافقنامه پادمانی و پروتکل الحاقی، در گفت‌وگوهایم در تهران بر اهمیت همکاری کامل و به هنگام از سوی ایران، تأکید کردم.
– مهم است که تعاملات ما پیشرفت داشته باشد، از این رو بر لزوم پاسخ فوری ایران به سؤالات آژانس در ارتباط با تکمیل اعلامیه‌های پادمانی ایران، تأکید کردم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه