زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » مدیرعامل پست بانک ایران: استقامت منجر به پیروزی، مهمترین پیام آزادگان است
تاریخ انتشار : 2019/08/17 - 18:53
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 69583
 166 بازدید

مدیرعامل پست بانک ایران: استقامت منجر به پیروزی، مهمترین پیام آزادگان است

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران در مراسم گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: مهمترین پیام آزادگان دفاع مقدس، این است که استقامت منجر به پیروزی می شود.

مدیرعامل پست بانک ایران: استقامت منجر به پیروزی، مهمترین پیام آزادگان است

شیری افزود: آزادگان ما با اینکه در زندان های عراق با مشکلات زیادی مواجه بودند، استقامت کردند و این استقامت باید الگو و اسوه ما برای پشت سر گذاشتن دوران گذار و تحمل شرایط سخت برای رسیدن به پیروزی باشد.

مدیرعامل پست بانک ایران حضور همکاران آزاده در این بانک را یک نعمت بزرگ خواند و تصریح کرد: صبوری و بالابودن روحیه برای رسیدن به اهداف که در شخصیت آزادگان نهادینه شده است برای همکاران ما یک شاخص ارزشمند است.

وی با تاکید برلزوم رسیدگی به مسایل رفاهی ایثارگران و کارکنان افزود: رسیدن به سودآوری و تحقق اهداف بانک بدون توجه به رفاه نیروی انسانی را نمی توان موفقیت تلقی کرد.

شیری خاطرنشان کرد: همواره باید زمینه اطلاع مدیران از مشکلات مجموعه فراهم باشد زیرا بیان مشکلات نشان دهنده وجود امیدواری به حل آن است.

مشاور مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران بانک نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران این بانک گفت: امنیت و توسعه فعلی کشور مدیون ازخودگذشتگی ایثارگران است و پست بانک ایران نیز به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هر فرصتی برای تقدیر از این عزیزان استفاده می کند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از تعدادی از همکاران آزادگان دفاع مقدس به نمایندگی از آزادگان بانک با اهداء لوح تقدیر شد


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه