زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۴
» خبر داغ » قهر یحیی؛ حق با سرمربی است یا مسوولان مشهدی؟
تاریخ انتشار : 2019/08/13 - 15:48
 کد خبر: 68876
 225 بازدید

قهر یحیی؛ حق با سرمربی است یا مسوولان مشهدی؟

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو به قهر یحیی به خاطر همکاری نکردن مسوولان مشهدی با این تیم، واکنش نشان داد و سرمربی تیمش را محق دانست.

قهر یحیی؛ حق با سرمربی است یا مسوولان مشهدی؟

جواد وطنخواه، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره حاضر نشدن یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم در دیدار دوستانه شهرخودرو با گل‌گهر سیرجان توضیح داد: نمی‌توان مسوول تربیت بدنی استان قدس یا وزارت ورزش را مقصر دانست زیرا آن‌ها حق دارند که به فکر چمن ورزشگاه‌هایی باشند که آبروی استان است.

او ادامه داد: به هر حال چمن ثامن تازه کشت شده و قابل برگزاری بازی نیست و فرصت زیادی می‌خواهد تا آماده شود و به لیگ نوزدهم نمی‌رسد. ورزشگاه امام رضا نیز به علت گرما چمن مناسبی ندارد و در حال ترمیم است تا به شهریور ماه برسد. در دیدار دوستانه ذوب‌آهن و شهرخودرو زمین امام رضا (ع) آسیب دید و در حال حاضر در حال ترمیم است. هم‌چنین کوتاهی از پیمانکاران هم نیست زیرا گرمای هوا به چمن فشار آورده است و این باعث شده تا زمین آماده برگزاری بازی نباشد.

مدیرعامل شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل‌محمدی برای این مساله توجیه نشده بود؟ تصریح کرد: آن بنده خدا هم حق دارد. به هر حال تیمش تا ۱۰ رز دیگه بازی دارد و می‌خواهد پیش فصل مناسبی داشته باشد. نمی‌توان به او گفت که به خاطر نامساعد بودن زمین، دیدار تدارکاتی برگزار نکن. همچنین این بازی دوستانه با تمایل گل گهر برگزار شد و بازی کردن در زمین تمرینی، باعث می‌شود آبروی مربی تیم برود و یحیی هم نگران این مساله بود.

وطنخواه در پایان اظهار کرد: هیچ مشکلی بین باشگاه و مسوولان استانی نیست و حتی شهرداری هم با ما همکاری لازم را داشته است. تیم ما با قدرت لیگ را آغاز خواهد کرد و تمام حواشی به پایان خواهد رسید.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه