زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » ثروت این خانواده هر روز ۱۰۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد
تاریخ انتشار : 2019/08/12 - 20:22
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 68751
 246 بازدید

ثروت این خانواده هر روز ۱۰۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد

ثروت این خانواده ۵ نفره در هر دقیقه ۷۰ هزار دلار افزایش می یابد .

ثروت این خانواده هر روز ۱۰۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد

بلومبرگ در گزارشی به معرفی ثروتمندترین خانواده های آمریکایی پرداخته است . خانواده ای که بیشترین ثروت را در جهان در اختیار دارد، خانواده ای است که بزرگترین خرده فروشی جهان را به ارث برده است . خانواده ای ۵ نفره ، با ثروتی برابر با ۱۹۱ میلیارد دلار .

بررسی ها نشان می دهد از ژوئن سال ۲۰۱۸ ثروت این خانواده به شکلی سرسام آور در حال افزایش است . ثروت این خانواده از ژوئن سال ۲۰۱۸ تا کنون بیش از ۳۹ میلیارد دلار افزایش یافته است . این خانواده ، خانواده والتون ، صاحب خرده فروشی بزرگ والمارت هستند . آنها ۷۰ هزار دلار در دقیقه ، ۴ میلیون دلار در ساعت و ۱۰۰ میلیون دلار در روز به ثروتشان افزوده می شود.

والمارت

این خرده فروشی میراث سم والتون، موسس والمارت است که حالا به ثروتی عظیم در مقیاسی بی سابقه تبدیل شده است.

سایر خانواده های آمریکایی نیز با اختلاف کمی پس از آن ها قرار دارند. خانواده مارس، مالک بزرگترین شرکت خصوصی آبنبات در جهان، ۳۷ میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کردند و آن را به ۱۲۷ میلیارد دلار رساندند. خانواده کخ فعال در صنعت نفت، تجارت و کارآفرینی هم ۱۲۵ میلیارد دلار ثروت دارد.

در حال حاضر ۲۵ خانواده ثروتمند آمریکایی تقریباً ۱.۴ میلیون دلار از ثروت آن را در دست دارند که ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه