زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » مکزیکی‌ها شهردارشان را با لباس زنانه در شهر چرخاندند! + عکس
تاریخ انتشار : 2019/08/07 - 10:46
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 67826
 398 بازدید

مکزیکی‌ها شهردارشان را با لباس زنانه در شهر چرخاندند! + عکس

سیاستمداران همیشه قول‌هایی در کمپین‌های انتخاباتی خود می‌دهند که نمی‌توانند به آن عمل کنند، اما رای‌دهندگان همیشه آن‌ها را به خاطر دروغگوییشان مسئول می‌دانند. ساکنان یک شهر مکزیکی کوچک اخیرا تصمیم گرفتند به خاطر عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی، به شهردارشان درسی بدهند که هیچ گاه فراموش نکند. به همین منظور مجبورش کردند لباس زنانه بپوشد و ۴ روز در خیابان‌های شهر راه برود.

مکزیکی‌ها شهردارشان را با لباس زنانه در شهر چرخاندند! + عکس

«خاویر سباستین جیمز سانتیز» در انتخابات شهرداری شهر «Huixtán» برنده شد، چون قول داده بود سیستم آب شهر را بهتر کند، اما نتوانست به وعده هایش جامه عمل بپوشاند. ماه گذشته، بعد از آوردن بهانه و وعده‌های بسیار، مردم مقابل اداره شهرداری جمع شدند و به او و متولی شهرداری، لوئیس تُن لباس زنانه پوشاندند. شهردار سانتیز مجبور شد یک دامن بلند و یک بلوز سفید گلدوزی شده و لوئیس مجبور شد یک پیراهن صورتی با خال‌های سفید بپوشد.

آن‌ها از ۳۰ جولای برای چهار روز پیاپی در شهر و در مقابل مردم محلی راه رفتند. همچنین مردم آن‌ها را مجبور کردند وسایل نقلیه را در ترافیک نگهدارند و برای تحقق وعده‌هایشان از آن‌ها گدایی کنند.

شهردار سانتیز در یک مصاحبه محلی گفت که قصد داشته به وعده‌های خود عمل کند، اما به خاطر کمبود بودجه نتوانسته این کار را کنند، چون این بودجه (۱۵۸ هزار دلار) به شهرداری‌های دیگر منتقل شده است. اما مردم اطراف او می‌گفتند که دست از دروغ گفتن بردار.

مردم اکنون خواستار بررسی این هستند که آیا شهردار بودجه را دزدیده یا همان طور که ادعا می‌کند به شهرداری‌های دیگر انتقال داده شده است. سانتیز ادعا می‌کند بی‌گناه است و مانع بررسی بیشتر نمی‌شود. البته او واقعا نمی‌تواند با کسانی که بلوز و دامن تنش کردند بحث کند، نه؟

چند روز است که تصاویر این دو نفر با لباس زنانه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه