زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » جان بولتون این بار ایران را در ونزوئلا متهم کرد!
تاریخ انتشار : 2019/07/22 - 11:02
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 65075
 231 بازدید

جان بولتون این بار ایران را در ونزوئلا متهم کرد!

مشاور امنیت ملی آمریکا ادعای دخالت ایران در امور ونزوئلا را بار دیگر تکرار کرد.

جان بولتون این بار ایران را در ونزوئلا متهم کرد!

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی توییتری با طرح ادعایی علیه ایران مبنی بر داشتن فعالیت‌هایی در ونزوئلا و نیم‌کره غربی مدعی شد که ایران و حزب‌‎الله از ابزارهای غیرقانونی دیکتاتوری مادورو برای سرکوب، شکنجه و کشتار مردم بی‌گناه ونزوئلا حمایت کرده و به طور مستقیم امنیت منطقه را تهدید می‌کنند.

وی در ادامه این ادعاها افزود: ما به افشای هم‌دستان مادورو و تلاش‌های ایران برای فعالیت‌های در نیم‌کره غربی ادامه خواهیم داد.

این ادعای جان بولتون علیه ایران در حالی مطرح می‌شود که آمریکا با فعالیت‌هایی مداخله‌جویانه در ونزوئلا و حمایت از خوان گوآیدو، رئیس‌جمهور خودخوانده این کشور، امنیت و ثبات آن را تهدید می‌کند.

علاوه بر این، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در توئیتر از دیدار خود با وزیر امورخارجه کشورمان در کاراکاس خبر داد و نوشت:دیداری موفقیت‌آمیز با عالیجناب محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران داشتم. من از حمایت شما از ونزوئلا در برابر محاصره امپریالیسم (علیه ونزوئلا) قدردانی می‌کنم. ما تمایل خود را برای تحکیم روابط دوجانبه اعلام می‌کنیم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه