زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » 4 دلیل نخست وکیل نجفی برای تبرئه از قتل عمد !
تاریخ انتشار : 2019/07/22 - 10:52
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 65062
 452 بازدید

4 دلیل نخست وکیل نجفی برای تبرئه از قتل عمد !

4 دلیل نخست وکیل نجفی برای تبرئه از قتل عمد در دادگاه قرائت شد.

4 دلیل نخست وکیل نجفی برای تبرئه از قتل عمد !

با توجه به وقت تنفسی که در دادگاه قبلی از سوی قاضی کشکولی ارائه شده بود ، حمید گودرزی وکیل محمد علی نجفی صبح امروز در سومین جلسه پرونده قلتل میترا استاد، پشت تریبون قرار گرفته و با ارائه سه دلیل به کیفر خواست صادر شده از سوی دادگاه ایراداتی را وارد کرد که اهم آن ها به شرح زیر بود:

 

1. آقای نجفی از همان روز نخست اقرار به قتل داشته اما نوع قتل را غیر عمد و شلیک ها را غیر ارادی اعلام کرده اند.

2. موضوع شلیک باید از سه جنبه مورد بررسی قرار می گرفت. آیا گلوله مستقیم وارد سینه شده یا بعد از عبور از دست به سینه مقتول ورود کرده و یا اینکه بعد از برخورد با دیوار یا اشیای داخل حمام کمانه کرده و به سینه مقتول ورود کرده است.

3. فیلم استناد شده در کیفرخواست بر اساس فیلم مصاحبه آقای نجفی تاکید بر مسلح کردن اسلحه آقای نجفی داشته اند، در حالی که ایشان گفته اند که تحت فشار رسانه ها این حرف ها را زده ام و در هیج مرجعی فیلم به عنوان سند شناخته نمی شود.

4. موضوع مهم تر اینکه در هیچ جای پرونده نجفی نگفته که اقدام به شلیک مستقیم کرده است و از روز نخست تا الان در همه تحقیقات عنوان کرده وقتی وارد حمام شدم خانم استاد دستش را روش شانه ام گذاشته و همه این ها ثابت می کند که این قتل غیر عمدی بوده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه