زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» انتخاب سردبیر » توضیحات وزیر اطلاعات درباره‌ روند تایید صلاحیت «نجفی» در شهرداری تهران
تاریخ انتشار : 2019/07/21 - 13:44
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 64917
 267 بازدید

در جلسه امروز فراکسیون ولایی مطرح شد

توضیحات وزیر اطلاعات درباره‌ روند تایید صلاحیت «نجفی» در شهرداری تهران

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی گفت: نجفی شهردار اسبق تهران سابقه دستگیری در سال ۹۲ داشته است که وزیر اطلاعات در این جلسه اشاره‌ای داشت که اگر هر کس دیگری با شرایط او برای شهرداری یا هر جای دیگر در آن مقطع کاندیدا می‌شد وزارت اطلاعات او را هم تایید صلاحیت می‌کرد.

توضیحات وزیر اطلاعات درباره‌ روند تایید صلاحیت «نجفی» در شهرداری تهران

محمد علی پورمختار در توضیح جلسه امروز فراکسیون ولایی گفت: این جلسه با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد که در آن موضوعات متعددی نیز مطرح گردید. یکی از این موضوعات سوالاتی پیرامون کم و کیف تایید صلاحیت آقای نجفی برای شهرداری بود مبنی بر این که چرا با وجود این که او سابقه دستگیری در سال ۹۲ داشته است از سوی وزارت اطلاعات برای شهرداری تایید صلاحیت شد.

وی افزود: وزیر اطلاعات توضیحاتی را در این باره ارائه کرد که ماحصل صحبت‌های ایشان این بود که اگر در آن شرایط هر فرد دیگری هم جای آقای نجفی کاندیدا بود وزارت اطلاعات او را تایید صلاحیت می‌کرد، لذا این کار بنا به دلایلی صورت گرفت. وزیر اطلاعات در توضیح هم یک مثالی را زد مبنی بر این که حضرت علی (ع)یک والی را منصوب کردند که او سابقه بدی نداشت. اما وقتی منصوب شد دچار انحراف گردید. در قضیه آقای نجفی هم این اتفاق رخ داد که وزارت اطلاعات با این رویکرد او را تایید صلاحیت نمود.

نماینده اصولگرای مجلس در توضیحات موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه گفت: سوالاتی پیرامون واگذاری‌ها، خصوصی‌ سازی‌ها و نحوه‌ پیگیری و برخورد وزارت اطلاعات با مفاسد اقتصادی و کنترل بازار و سوء استفاده‌ها مطرح شد که وزیر اطلاعات بر موضوع پیشگیری اشاره داشت و تاکید کرد که در پرونده‌های تشکیل شده که اکنون در حال رسیدگی است وزارت اطلاعات ورود کرده بود، درباره‌ پیشگیری هم فعال هستیم به طوری که تاکنون وزارت اطلاعات هشدارها و تذکراتی داده که افراد فهمیده‌اند راه خطایی را طی کرده و دیگر ادامه راه ندارند که منجر به وقوع تخلف و جرم شود.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی هم در توضیح جلسه امروز این فراکسیون به ایسنا گفت: وزیر اطلاعات گزارشی از اقدامات این وزارت خانه برای مقابله با اقدامات و توطئه‌های معاندان نظام به ویژه گروههای تروریستی و مقابله با قاچاق مواد مخدر ارائه کرد. این که سربازان گمنام امام زمان همواره با رشادت‌های فراوان در مقابله با توطئه‌ها و اقدامات ضد امنیتی دشمنان و معاندان نظام ایستاده‌اند و این قابل تقدیر است.

به گفته‌ وی، وزیر اطلاعات در این نشست، گزارشی از اقدامات امنیتی در حوزه‌ داخلی ارائه کرد و اعضای فراکسیون هم دیدگاهها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه