زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » قدردانی استاندار کردستان از عملکرد بانک کشاورزی
تاریخ انتشار : 2019/07/20 - 12:10
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 64716
 142 بازدید

قدردانی استاندار کردستان از عملکرد بانک کشاورزی

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار با فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی از عملکرد این بانک قدردانی و تشکر کرد.

قدردانی استاندار کردستان از عملکرد بانک کشاورزی

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کردستان، در این دیدار که روز 26 تیر در استانداری کردستان انجام شد، استاندار کردستان ضمن قدردانی از همکاری موثر کارکنان و مدیریت بانک کشاورزی استان کردستان و وجود رضایتمندی عمومی از عملکرد بانک، بر لزوم ادامه خدمتگزاری به مردم شریف کردستان به ویژه کشاورزان تاکید کرد.

وی همچنین از حمایت های روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک در اجرای طرح های تولیدی استان خصوصاً طرح های توسعه باغات ،تولید گوشت قرمز و طرح های صنایع تبدیلی و گلخانه تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، فنودی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری استاندار کردستان با بانک کشاورزی، اظهار داشت: بر خلاف رویه تعدادی از بانک ها و موسسات مالی که منابع جمع آوری شده از مشتریان استان های محروم را به خارج از استان منتقل و در مناطق و استان های توسعه یافته با نرخ سود بالا به عنوان تسهیلات پرداخت می کنند ،بانک کشاورزی استان نه تنها منابع سپرده گذاری مشتریان را در خود استان مصرف می کند، بلکه از اعتبارات خارج از استان نیز در قالب قراردادهای وجوه اداره شده و صندوق توسعه ملی برای رشد و توسعه این استان استفاده کرده است.

شایان ذکر است دراین دیدار مسعود جلالیان مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی و اسعد فهیمی مدیر ستادی بانک در استان کردستان نیز حضور داشتند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه