زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » استقرار نمایندگان بیمه سرمد در شعب ممتاز بانک صادرات
تاریخ انتشار : 2019/07/17 - 10:07
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 64244
 187 بازدید

استقرار نمایندگان بیمه سرمد در شعب ممتاز بانک صادرات

نشست مشترک مدیر عامل بیمه سرمد با نمایندگان منتخب به منظور استقرار شبکه فروش در شعب بانک صادرات برگزار شد.

استقرار نمایندگان بیمه سرمد در شعب ممتاز بانک صادرات

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این نشست، مهدی مهدوی مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه در طرح جدید استقرار نمایندگان در شعب بانک، تمامی ابعاد به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در این طرح، شعب ممتاز بانک صادرات برای استقرار نمایندگان، انتخاب شده اند و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شده است .
مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه، همکاری بخش های مختلف ستاد با شبکه فروش را با هدف ایجاد شرایط مناسب در راستای فروش بیشتر نمایندگان، مورد توجه قرار داد.
مهدوی اظهار امیدواری کرد: بر اساس ضوابط نرخ دهی بیمه مرکزی (آئین نامه 94) و با همکاری نمایندگان و واحدهای ستادی، خدمات بیمه ای مناسب به مشتریان بانک ارائه شود و رضایت حداکثری آنان جلب گردد.
وی ادامه داد: در صورت موفقیت این طرح، تعداد شعبی که نمایندگان شرکت در آنها استقرار می یابند، افزایش خواهد یافت.
مدیر بانک و بیمه نیز در این جلسه، رعایت بخشنامه استقرار نمایندگان در شعب بانک را مورد تاکید قرار داد و افزود: نمایندگان می توانند از طریق شورای نمایندگان و مدیران شعب، مشکلات احتمالی خود را با واحدهای ستادی مطرح کنند.
بهراد گروه ای مدیر امور بانک و بیمه این شرکت، طرح استقرار نمایندگان در شعب بانک صادرات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انجام امور بیمه ای مشتریان در شعب بانک توسط نمایندگان، ارائه خدمات به بیمه گذاران را تسهیل خواهد کرد.
حسن طاهری بازرس ویژه مدیر عامل، حمیدرضا کتیرایی مدیر امور استان ها و شبکه فروش و حسن آقائی عطا مدیر توسعه بازار و امور بیمه گذاران نیز در این نشست، حضور داشتند


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه