زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » قدردانی معاون اول رئیس جمهور از بانک کشاورزی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی
تاریخ انتشار : 2019/07/16 - 15:17
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 64121
 115 بازدید

قدردانی معاون اول رئیس جمهور از بانک کشاورزی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

درجلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی در اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری قدردانی شد.

قدردانی معاون اول رئیس جمهور از بانک کشاورزی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، صبح دوشنبه ۲۴ تیر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، وزیران ارشاد، نیرو، مسکن، امور اقتصادی و اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی و همچنین معاون علمی رئیس‌جمهور، همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه جمعی از مدیران و معاونان وزرا در محل نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد.

در این جلسه عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی در ارائه گزارشی پیرامون طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری اقدامات بانک کشاورزی در اجرای این طرح را تشریح و تببین کرد.

بر اساس این گزارش، پس از ارائه گزارش معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از عملکرد مطلوب بانک کشاورزی قدردانی به عمل آورد.

این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی تا 25 تیر ماه سال جاری مبلغی بیش از 43هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری پرداخت کرده است و پیش از این کیامرث قاسمی زانیانی عضو هیأت مدیره این بانک گزارش اقدامات انجام شده را برای معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ارسال کرده بود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه