زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » یکطرفه شدن ویلا را از رسانه‌ها متوجه شدیم/ شورا مخاطب نامه سازمان بازرسی نبود
تاریخ انتشار : 2019/07/16 - 15:41
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 64103
 280 بازدید

سخنگوی شورای شهر تهران:

یکطرفه شدن ویلا را از رسانه‌ها متوجه شدیم/ شورا مخاطب نامه سازمان بازرسی نبود

سخنگوی شورای شهر تهران در مورد سرانجام برگزاری انتخابات شورایاری و یکطرفه شدن خیابان ویلا توضیحاتی ارائه کرد.

یکطرفه شدن ویلا را از رسانه‌ها متوجه شدیم/ شورا مخاطب نامه سازمان بازرسی نبود

علی اعطا صبح امروز در چهارمین نشست خبری سال 98 با اصحاب رسانه که در باغ ایرانی برگزار شد، در مورد یکطرفه شدن خیابان ویلا و انتقاد جمعی از شهروندان، با بیان اینکه من بحث یکطرفه شدن خیابان ویلا را از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم، گفت: در بند ۳ ماده ۵۸ برنامه سوم توسعه شهرداری تهران، خیابان شهید نجات‌الهی به عنوان گذر صنایع دستی شناسایی و ردیف بودجه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز با شهردار منطقه حرف زده و وی عنوان کرد این کار آزمایشی و به مدت دو هفته انجام می‌شود گفت: قرار شد شهردار منطقه ۶ در جلسه شورای شهر گزارشی در مورد پیوست‌های این طرح ارائه کند.

اعطا تاکید کرد:‌ البته اگر قرار است اقداماتی پیرامون کسبه و اهالی مردم انجام شود که زندگی آنها تحت تأثیر قرار دهد باید نظرسنجی انجام و پیوست‌های اجتماعی به صورت جدی پیگیری می‌شد.

شورا مخاطب نامه سازمان بازرسی درباره انتخابات شورایاریها نبود

سخنگوی شورای شهر همچنین در مورد نامه رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد عدم برگزاری انتخابات شورایاری با بیان اینکه مخاطب این نامه شورای شهر نیست، گفت: بحث این است که سران سه قوه از طریق اختیارات ویژه تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند که یا انتخابات شورایاری‌ها قانونی شود و یا اینکه برگزار نشود.

اعطا در واکنش به اصرار خبرنگاران مبنی بر مبهم بودن پاسخش، گفت: این نامه مخاطبش شورای شهر نیست و انشالله که حل می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه مهندس هاشمی با قاضی سراج صحبت کرده است گفت: این انتخابات رویه بوده و تلاش می‌کنیم پنجمین دوره آن نیز برگزار شود ونامه‌ای که سازمان بازرسی ارسال کرده مخاطبش شورای شهر نبوده و بحث این است که سران سه قوه بتوانند تصمیم گیری کنند و مسئله شورایاری‌ها حقوقی و قانونی حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه در شورای عالی استان‌ها یک لایحه تهیه شده که براساس آن شورایاری‌ها مبنای قانونی خواهد داشت اظهار کرد: البته این لایحه به دو هیئت دولت ارسال شده و در کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث قرار گرفته اما نیازمند بررسی بیشتر است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورایاری‌ها یک انجمن غیر دولتی، غیرسیاسی، داوطلبانه، خودگردان و مشارکتی است گفت: جلب مشارکت مردم برای اداره شهر بسیار ضروری است و شورایاران می‌توانند حلقه واسط مدیریت شهری و مردم باشند و حفظ تعلق محلی را تقویت کنند.

اعطا با بیان اینکه بیشترین آمار ثبت نام کنندگان متعلق به مناطق ۴، ۵ و یک است گفت: کمترین ثبت نام نیز متعلق به منطقه ۹ است.

وی با بیان اینکه ۶۷ درصد کل ثبت نام شدگان زیر ۴۵ سال سن دارند گفت: تنها دو درصد ثبت نام کنندگان ۶۵ تا ۷۵ سال سن دارند.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه ۷۵ درصد ثبت نام کنندگان آقا و ۲۵ درصد خانم هستند، گفت: بیشترین رشته تحصیلی ثبت نام کننده به ترتیب حقوق، عمران و مهندسی و حسابداری است.

اعطا همچنین گفت: امروز تا ساعت ۶ عصر آمار صلاحیت‌ها منتشر می‌شود.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه