زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » دلار سد کانال 11هزار تومان را شکست
تاریخ انتشار : 2019/07/16 - 13:38
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 64063
 217 بازدید

دلار سد کانال 11هزار تومان را شکست

قیمت دلار امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸ وارد کانال ۱۱ هزارتومانی شد و نرخ آن در صرافی های بانکی به ۱۱,۹۵۰ تومان برای خرید و ۱۲,۰۰۰ تومان برای فروش، رسیده است. لازم به ذکر است که این نرخ در حال نوسان است.

دلار سد کانال 11هزار تومان را شکست

بالغ بر یک هفته است که قیمت ارز در بازار به صورت پلکانی رو به کاهش گذاشته و نرخ آن در بازار و صرافی های بانکی کاهش یافته است.

بر این اساس، امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸ در صرافی های بانکی نرخ دلار برای در کف کانال ۱۲ هزار تومان و در آستانه ورود به کانال ۱۱ هزارتومانی قرار گرفته است.

بررسی های خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که نرخ هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی برای خرید ۱۱,۹۵۰ تومان و برای فروش ۱۲,۰۰۰ تومان است.

همچنین نرخ یورو نیز در صرافی های بانکی امروز با کاهش مواجه شده و برای خرید به ۱۳,۹۵۰ تومان و برای فروش ۱۴,۰۵۰ تومان است.

برخی فعالان بازار پیش بینی می کنند که نرخ امروز باز هم کاهش یافته و نرخ خرید و فروش دلار به کانال ۱۱۰۰۰ تومانی وارد شود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , بازار , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه