زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » واکنش رهبر انقلاب به دفاعیات حدادعادل نسبت به شبهات درباره ایشان
تاریخ انتشار : 2019/07/16 - 10:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 63960
 209 بازدید

واکنش رهبر انقلاب به دفاعیات حدادعادل نسبت به شبهات درباره ایشان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انصاف رهبر انقلاب در برخورد با مخالفان و حتی دشمنان جنبه‌ بسیار مهمی از شخصیت ایشان است؛ گفت: «منیّت» و به اصطلاح امام خمینی (ره) «من شیطانی» در وجود رهبری به زنجیر کشیده شده است.

واکنش رهبر انقلاب به دفاعیات حدادعادل نسبت به شبهات درباره ایشان

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانش‌پژوهان طرح ولایت ۹۸ بسیج دانشجویی، در رابطه با شخصیت علمی و اخلاقی مقام معظم رهبری گفت: یک جنبه مهم شخصیت مقام معظم رهبری، تقوا و زهد مثال زدنی ایشان است. انصاف ایشان در برخورد با مخالفان و حتی دشمنان جنبه‌ بسیار مهم دیگری از شخصیت ایشان است. «منیت» و به اصطلاح امام خمینی (ره) «من شیطانی» در وجود رهبری به زنجیر کشیده شده است.

وی ادامه داد: یک بار من با مجله‌ای مصاحبه کرده بودم و در مورد شبهاتی که راجع به آقا بود پاسخ داده بودم. مجله را به حضرت آقا نشان دادم. بعد از دو سه هفته که مجددا ایشان را دیدم، از ایشان راجع به این که مصاحبه را خوانده‌اند یا نه، سوال کردم و ایشان فرمودند: مطالبی که درباره خودم باشد را نمی‌خوانم.

حدادعادل گفت: مقام معظم رهبری یک متفکر برجسته در جهان معاصر است. یعنی درک خیلی خوبی از جهان معاصر خود دارد. به این معنا که معنی علم در دوره خود و اهمیت کار علمی برای اسلام و انقلاب و کشور را می فهمند.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب یک متفکر است. من اوایل انقلاب فکر می‌کردم کسی جایگزین شهید مطهری نخواهد شد اما بعدها دیدم که مقام معظم رهبری خلا شهید مطهری را پر کرده‌اند و حتی بسیار فراتر از شهید مطهری هستند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه