زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » جهانگیری از برگزیدگان کنگره ملی پرسش مهر تقدیر کرد
تاریخ انتشار : 2019/07/16 - 10:17
 کد خبر: 63955
 171 بازدید

جهانگیری از برگزیدگان کنگره ملی پرسش مهر تقدیر کرد

معاون اول رئیس جمهوری از برگزیدگان نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری تقدیر کرد.

جهانگیری از برگزیدگان کنگره ملی پرسش مهر تقدیر کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح سه شنبه در نوزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سالن اجلاس سران برگزار شد، از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده‌ای که به پرسش مهر سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پاسخ داده‌بودند، تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پرسش از دانش‌آموزان سراسر کشور خواست که به پرسش های «پارسال چه مهارت‌هایی آموختید و برای امسال در این زمینه چه انتظاراتی دارید؟» پاسخ دهند. رئیس‌جمهوری در تکمیل پرسش خود از دانش‌آموزان سراسر کشور سوال کرد: تاکنون چه کسی و کدام معلم به شما در کسب مهارت بیشتر کمک کرده و فکر می‌کنید چه مهارت‌هایی برای زندگی‌تان مهم تر است؟

هر ساله رئیس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسش‌گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌اموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح می‌کند.

بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور در مسابقات پرسش مهر ۱۹ شرکت کردند که در مراسم امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری و جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده شرکت کننده در این مسابقات تقدیر شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه