زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» حوادث » محاکمه زورگیری که با قمه نیم متری از رهگذران زورگیری می کرد/ برادرم 4سال پیش پدرم را کشت
تاریخ انتشار : 2019/07/16 - 10:14
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 63946
 701 بازدید

محاکمه زورگیری که با قمه نیم متری از رهگذران زورگیری می کرد/ برادرم 4سال پیش پدرم را کشت

دوسال پیش چهار مرد زورگیر با ربودن مرد جوانی اموالش را با تهدید قمه سرقت کرده و با ضرب وشتم او را در خیابان رودکی رها کردند.

محاکمه زورگیری که با قمه نیم متری از رهگذران زورگیری می کرد/ برادرم 4سال پیش پدرم را کشت

یکی ازگشت‌های پلیس که در همان حوالی حضور داشت با شنیدن سروصدای مردم خودروی این چهار سارق خشن راتحت تعقیب قرار داد تا اینکه بعد از یک ساعت تعقیب وگریز خودروی پراید سارقان متوقف و سه سرنشین آن دستگیر شدند اما یکی ازآنها که جثه کوچکتری داشت پا به فرار گذاشت.

دستگیری بعد از فرار

سه سارق درپی بازداشت به اتهام سرقت مقرون به آزار محاکمه شدند، اما فرید 25ساله که تنها متهم متواری این پرونده بود بعد از گذشت دوسال در ندامتگاه مرکزی اصفهان شناسایی شد و در حالی که به اتهام انجام سرقت‌هایی که در اصفهان مرتکب شده بود یکسالی از دوران محکومیت خود را سپری می‌کرد این مرد صبح دیروز اززندان اصفهان به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی دلداری و با حضور قاضی ملکی منتقل شد و پای میز محاکمه ایستاد.

جلسه دادگاه

در ابتدای جلسه یکی از شاکیان که مرد 30ساله‌ای بود گفت: من در خیابان جیحون تهران به‌عنوان مسافر سوار خودروی پراید سفید رنگ شدم اما سه مرد که سرنشین خودرو بودند با تهدید چاقو مرا مورد ضرب وشتم قرار دادند آنها کیف پول ،گوشی تلفن وساعت‌مچی مرا دزدیدند و حوالی خیابان رودکی رهایم کردند شاکی دیگر پرونده که مرد میانسالی بود در اظهاراتش گفت: روزحادثه من در یکی از خیابان‌های شرق تهران درحال عبور بودم که ناگهان مرد جوانی مقابلم ایستاد وبا قمه وتهدید به مرگ گوشی وهر چه در جیب داشتم را به سرقت برد. سپس متهم پرونده به نام فرید 25ساله پای میز محاکمه ایستاد گفت: من اتهام‌ام را قبول ندارم.

در زمان وقوع سرقت‌ها در تهران نبودم و در اصفهان حضور داشتم

این متهم که چند هفته پیش در زندان اصفهان دست به خودکشی زده اما با تلاش تیم پزشکی نجات یافته بود در شرح زندگی اش گفت: برادرم چهار سال پیش پدرم را به خاطر مصرف زیاد مواد مخدر باچاقو کشت.

از نوجوانی معتاد شدم. در اصفهان به خاطر بی‌پولی وبیکاری دست به دزدی می‌زدم اما حاضرم قسم بخورم در سرقت‌هایی که در پرونده امروز مطرح است من شرکت نداشتم. متهمان دیگر برای اینکه جرم خود را سبک کنند مرا شریک خود معرفی کردند. پس از اظهارات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه