زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» بانک و بیمه » عیادت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد از داریوش اسدزاده
تاریخ انتشار : 2019/07/14 - 12:56
 کد خبر: 63664
 165 بازدید

عیادت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد از داریوش اسدزاده

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد به همراه مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از داریوش اسدزاده به عنوان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، عیادت کردند.

عیادت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد از داریوش اسدزاده

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت در راستای حمایت از جامعه هنرمندان کشور، تمامی هزینه های پزشکی و بیمارستانی این بازیگر پیشکسوت را پرداخت کرده است.
بر اساس این گزارش، در عیادت از استاد اسدزاده در بیمارستان ایران مهر تهران، دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره، مهدی مهدوی مدیرعامل، بهراد گروه ای مدیر بیمه و بانک بیمه سرمد و سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.
این گزارش می افزاید، داریوش اسدزاده با 96 سال سن و بیش از هفت دهه فعالیت در عرصه فیلم و تئاتر کشور، چندی است به علت کهولت سن در بیمارستان به سر می برد.
بازی در بیش از 50 فیلم سینمایی، حضور در تئاترهای گوناگون، ایفای نقش در سریال های مختلف از جمله سریال تلویزیونی خانه سبز و بازی در فیلم کوتاه دایره، برگزیده منتقدان بین‌المللی جشنواره کن در کارنامه هنری او قرار دارد. وی در سال های اخیر بر تألیف کتاب‌هایی درباره تاریخ تئاتر ایران و تاریخ تهران متمرکز بوده است. او در دانشگاه تهران نیز در رشته ادبیات و تئاتر تدریس می کند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه