زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» خبر داغ » نقشه گوگل یکی از مشکلات بزرگ بشریت را حل کرد!
تاریخ انتشار : 2019/07/14 - 12:12
 کد خبر: 63611
 362 بازدید

نقشه گوگل یکی از مشکلات بزرگ بشریت را حل کرد!

نقشه گوگل یکی از پربازدیدترین والبته محبوب ترین نقشه های دنیا است و بر همین اساس، اکنون موقعیت مکانی هزاران سرویس بهداشتی وارد نقشه گوگل در هند شده است.

نقشه گوگل یکی از مشکلات بزرگ بشریت را حل کرد!

نقشه های گوگل می توانند به شما در پیدا کردن نزدیک ترین سینما، کافه، پارکینگ، کتابخانه و اکنون سرویس بهداشتی کمک کنند.

مدت ها است که بسیاری از کاربران هندی از نقشه گوگل درخواست مشخص شدن سرویس های بهداشتی را داشتند. شاید این موضوع برای شما عجیب به نظر برسد اما سرویس بهداشتی برای کشور پرجمعیت و پر ازدحامی مثل هند که مملو از گردشگران خارجی است یک الزام است.

اکنون هندی ها موفق شده اند با همکاری مقامات دولتی فهرستی از 5 هزار سرویس بهداشتی را وارد نقشه گوگل کنند. این کار با همکاری وزارت مسکن و امور شهرسای هند و بخش نقشه گوگل انجام شده و موقعیت مکانی سرویس های بهداشتی در 1700 شهر به نقشه گوگل اضافه شده است.

اگر به هند سفر کردید و قصد داشتید نزدیک ترین سرویس بهداشتی را جستجو کنید، کافیست از طریق دستیار گوگل یا بخش جستجوی گوگل موقعیت نزدیک ترین سرویس بهداشتی را مشخص کنید. این قابلیت نه تنها برای مسافران و گردشگران خارجی بلکه برای مردم و شهرداری که به دنبال سالم سازی فضای شهری می گردند نیز بسیار مهم است. این موضوع به بهداشت هرچه بیشتر شهروندان در شهرهای مختلف هند کمک می کند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه