زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » کانادا: در تلاش برای کاهش تنش‌ها در رابطه با ایران هستیم
تاریخ انتشار : 2019/07/11 - 21:39
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 63078
 164 بازدید

کانادا: در تلاش برای کاهش تنش‌ها در رابطه با ایران هستیم

کانادا از تلاش با هم‌پیمانان خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از جمله بریتانیا و هلند، برای کاهش تنش‌ها با ایران و غرب در خلیج فارس خبر داد.

کانادا: در تلاش برای کاهش تنش‌ها در رابطه با ایران هستیم

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی نشنال، کانادا مشغول بحث با هم‌پیمانان خود در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از جمله بریتانیا و هلند، درباره افزایش تنش‌ها با ایران و غرب در خلیج فارس بوده است.

«کریستیا فریلند»، وزیر خارجه کانادا، گفت که با هم‌پیمانان خود در ناتو دیدار کرده تا «بتوانند به راهی برای کاستن تنش‌ها در رابطه با ایران دست یابند.»

وی افزود که هم‌پیمانان ناتو برای تضمین امنیت ناوبری و تجارت در منطقه و همچنین فراهم آوردن سلامت در اقتصاد جهانی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

فریلند همچنین گفت: «وضعیت در عراق را به‌دقت زیر نظر داریم. کار ما البته فراتر از نظارت است، چراکه کانادا فرماندهی نیروهای ناتو در عراق را در دست دارد. بنابراین با هم‌پیمانان‌مان و همچنین دولت عراق در ارتباط هستیم.»


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه