زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۸
» اقتصادی » ریزش قطره‌چکانی قیمت در بازار خودرو/ کاهش ۶ میلیونی قیمت هایما اس۵ توربو
تاریخ انتشار : 2019/07/06 - 16:08
 کد خبر: 62055
 308 بازدید

ریزش قطره‌چکانی قیمت در بازار خودرو/ کاهش ۶ میلیونی قیمت هایما اس۵ توربو

هر چند انتظار می‌رفت با ثبات قیمت ارز در بازار، ریزش قیمت خودروها شتاب بیشتری را تجربه کند اما بررسی‌ها نشان می دهد کاهش قیمت‌ها در این بازار قطره چکانی و کند صورت می گیرد.

ریزش قطره‌چکانی قیمت در بازار خودرو/ کاهش ۶ میلیونی قیمت هایما اس۵ توربو

فعالان این بازار مهمترین دلیل کندی کاهش قیمت ها و عدم تخلیه حباب قیمت‌ها در این بازار را عدم عرضه به موقع خودروها از سوی خودروسازان و نبود تحرک کافی برای خرید و فروش می‌دانند.

امروز قیمت هر دستگاه سمند LX با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز چهارشنبه به ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

بر این اساس سمند EF۷ نیز امروز با کاهش یک میلیون تومانی قیمت، ۸۸ میلیون تومان فایل شد. هر دستگاه دنا تیپ یک ۱۰۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد. این خودرو در روز چهارشنبه ۱۱۱ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت سایر انواع دنا نیز کاهشی بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان را در بازار شاهد بود. پژو ۴۰۵ GLX نیز امروز ۷۹ میلیون تومان اعلام شد که نسبت به روز چهارنشبه هفته گذشته کاهشی یک میلیون تومانی را نشان می‌دهد. قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای تیپ یک نیز کاهشی در حدود سه میلیون تومان را تجربه کرده و قیمت آن از ۱۲۸ میلیون تومان به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس قیمت هایما اس ۵ توربو ۶ میلیون تومان کاهش یافت و این خودرو به قیمت ۲۵۹ میلیون تومان فایل شد. امروز قیمت محصولات مدیران خودرو افزایش یافت از این رو اغلب فعالان بازار از اعلام قیمت‌های جدید خودداری می‌کنند. بازار هنوز تطابقی این قیمت جدید کارخانه و قیمت فروش در بازار نیافته است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اقتصادی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , خودرو
ارسال دیدگاه