زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» بانک و بیمه » سامانه تسویه آنی دستگاه‌های خودپرداز مالکیتی ویژه باجه‌های بانکی راه‌اندازی شد
تاریخ انتشار : 2019/06/19 - 15:12
 کد خبر: 59443
 205 بازدید

سامانه تسویه آنی دستگاه‌های خودپرداز مالکیتی ویژه باجه‌های بانکی راه‌اندازی شد

مهندس مهرانی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران از راه‌اندازی سامانه تسویه آنی دستگاه‌های خودپرداز(ATM) مالکیتی ویژه باجه‌های بانکی خبر داد.

سامانه تسویه آنی دستگاه‌های خودپرداز مالکیتی ویژه باجه‌های بانکی راه‌اندازی شد

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی تصریح کرد: درراستای رفع مشکل شارژ و تسویه حساب دستگاه‌های مالکیتی به صورت دستی با پیگیری اداره‌کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی مستمر با مسئولان بخش‌های مرتبط بانک این سامانه طراحی و راه‌اندازی گردید که می‌تواند برای عملکرد باجه‌ها بسیار مؤثر باشد.
مهرانی اظهارداشت: سامانه مذکور برای بیش از 900 دستگاه خودپرداز(ATM) راه‌اندازی شده و به‌صورت آنی عملیات روزانه این دستگاه‌ها را تسویه نموده و امکان خدمت‌رسانی بیشتر را برای عموم مردم فراهم‌ می‌سازد.
وی تأکید کرد: پیش از این برای تسویه عملیات روزانه دستگاه‌های مذکور از ساعت 20 لغایت 23 هیچگونه خدمتی به مردم ارائه نمی‌شد و با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر صرفه جوئی در هزینه‌ها، روزانه حداقل 2 ساعت نیز به ازای هردستگاه مدت زمان خدمات‌دهی دستگاه‌های مذکور برای عموم مردم افزایش یافته است.
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران افزود: درحال حاضر 3 هزار دستگاه خودپرداز پست بانک ایران درسطح کشور به مردم خدمت رسانی می‌کند که از مجموع آن 2500 دستگاه در باجه‌های بانکی به ویژه در روستاها و 500 دستگاه دیگر نیز درسطح شعب این بانک نصب شده و خدمات متوعی به مردم ارائه می کند.
مهرانی تصریح کرد: برای راه‌اندازی این سامانه، امور فناوری اطلاعات، سازمان و بهبود روشها، خزانه‌‌داری و نظام‌های پرداخت، بازرسی، بانکداری خرد و امورباجه‌ها و شرکت‌ سکه و توسن تلاش‌های زیادی داشته اند که از دست‌اندرکاران این واحدها تقدیر می‌نمائیم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه