زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » ساشا شفر: اتهامات خطیر کذب محض است و به استقلال ضربه زد
تاریخ انتشار : 2019/06/11 - 10:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 57616
 193 بازدید

ساشا شفر: اتهامات خطیر کذب محض است و به استقلال ضربه زد

فرزند وینفرد شفر می‌گوید خطیر باید درباره اتهاماتی که به پدرش زده در زوریخ توضیح دهد.

ساشا شفر: اتهامات خطیر کذب محض است و به استقلال ضربه زد

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال روز یکشنبه در صحبت‌هایی که با هواداران معترض این باشگاه داشت عنوان کرد که وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال در زمان حضورش در این تیم دلالی کرده است.

او همچنین اعلام کرد که مدارک دلالی شفر را منتشر می‌کند اما تنها یک چت خصوصی از این مربی آلمانی منتشر کرد که سند محکمی محسوب نمی‌شد.

در همین راستا، ساشا شفر، آنالیزور پیشین استقلال و فرزند وینفرد شفر در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اتهامات وارده از سوی خطیر و همچنین پس از صحبت‌های تند فرهاد مجیدی علیه معاون ورزشی استقلال اظهار کرد: تمام صحبت‌هایی که علی خطیر مقابل هواداران انجام داده، کذب محض است. من واقعاً ناراحت هستم که این صحبت‌های خطیر به نام بزرگ استقلال ضربه زده است.

او افزود: فرهاد مجیدی، وریا غفوری یا قبل‌تر کارلوس کی‌روش، همه این افراد راجع به خطیر صحبت کردند و همه ما به خاطر تجربه بدمان (خطیر) با هم در ارتباطیم. درباره تمام این اتهامات در زوریخ بحث خواهیم کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه