زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » برخورد سپاه با عاملان ناهنجاری
تاریخ انتشار : 2019/05/26 - 16:32
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 54933
 279 بازدید

سردار شاهچراغی عنوان کرد:

برخورد سپاه با عاملان ناهنجاری

فرمانده سپاه استان قم از ارتباط مطلوب میان سپاه و دستگاه قضایی یاد کرد و افزود: سپاه به‌عنوان یکی از حامیان اصلی امر به معروف و نهی از منکر در قم، علاوه بر فعالیت‌های ترویجی، با عاملان ناهنجاری برخورد می‌کند.

برخورد سپاه با عاملان ناهنجاری

به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاستگذاری قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره مباحث مطرح شده در کارگروه تخصصی، اظهار کرد: آثار فضای مجازی بر وضعیت فرهنگی جامعه به‌خوبی قابل مشاهده است به همین علت باید به دنبال افزایش تأثیرگذاری نیروهای انقلابی در فضای مجازی باشیم.

وی از ارتباط مطلوب میان سپاه و دستگاه قضائی قم یاد کرد و افزود: سپاه به‌عنوان یکی از حامیان اصلی امر به معروف و نهی از منکر در قم، علاوه بر فعالیت‌های ترویجی، با عاملان ناهنجاری برخورد می‌کند.

فرمانده سپاه استان قم بر لزوم راستی‌آزمایی آمارها و مشخص کردن تعداد دقیق آمران به معروف تاکید کرد و گفت: حمایت از سامانه ناظر نیروی انتظامی استان قم به منظور شناسایی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از جایگاه تأثیرگذار ائمه جماعات در میان اقشار مختلف مردم یاد کرد و ادامه داد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید نسبت به استفاده از ظرفیت ائمه جماعات نگاهی ویژه داشته باشیم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه