زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، مهم‌ترین هدف طرح مهر دانا
تاریخ انتشار : 2019/05/21 - 15:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 54233
 150 بازدید

مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی بیمه دانا اعلام کرد:

حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، مهم‌ترین هدف طرح مهر دانا

مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی بیمه دانا، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه را، مهم‌ترین هدف طرح مهر دانا عنوان کرد.

حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، مهم‌ترین هدف طرح مهر دانا

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، محمد رضا خسروی در جمع مدیران بیمه دانا، طرح مهر دانا را طرحی خلاقانه و موفق در صنعت بیمه برشمرد که اثرات آن به تدریج در جامعه نمایان خواهد شد.

وی گفت: طرح مهر دانا در زمینه ورودی نقدینگی عملکرد بسیار موفقی داشته که با درنظرگرفتن شرایط موجود اقتصادی کشور اهمیت و نقش طرح موصوف دوچندان می‌شود ولازم است فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و از نقدینگی مزبور درجهت افزایش سرمایه‌گذاری، ترمیم بازدهی سرمایه‌گذاری و سودآوری شرکت استفاده کرد.

وی، تلاش گروهی همکاران برای بهره‌مندی کامل از این پروژه را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به چهار محور اساسی در طرح مهردانا گفت: اولین محور، بحث وظایف اخلاقی و اجتماعی صنعت بیمه است که حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه رسالت اصلی آن به شمار می‌رود که به بهترین نحو ممکن در مهردانا انجام شده و می‌شود.

خسروی، افزایش ضریب نفوذ در صنعت بیمه، تامین نقدینگی، وصول مطالبات و سودآوری را از سایر محورهای مهم طرح مهر دانا دانست و افزود: اولویت هر نهاد اقتصادی، سودآوری است و طرح مهر دانا با این چهار محور، یک پروژه مهم و اساسی در صنعت بیمه به شمار می‌رود.

مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی بیمه دانا، ضرورت تبلیغات گسترده در سطح استان‌ها ، ترغیب شبکه فروش، آموزش و نیز افزایش ساعت کاری عرضه طرح مهردانا را ضروری خواند و خواستار افزایش تعامل شعب و مدیریت‌ها در این خصوص شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه