زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» جذاب ترین ها » جنجال‌های افشای زندگی خصوصی سلبریتی‌ها
تاریخ انتشار : 2019/05/18 - 11:55
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 53523
 388 بازدید

جنجال‌های افشای زندگی خصوصی سلبریتی‌ها

«چرا ازدواج نمی‌کنی؟»، «هنوز بچه‌دار نشده‌ای؟»، «از همسرت طلاق گرفته‌ای؟» این جمله‌ها را ممکن است شما هم از اطرافیانتان شنیده باشید. سرک کشیدن در زندگی شخصی افراد معمولا برای همه ناخوشایند است. این موضوع برای سلبریتی‌ها که از شهرت برخوردار هستند ابعاد گسترده‌تری دارد. گاهی برخی از آنها از این موضوع ناراحت می‌شوند و آن را بیان می‌کنند مثل الهام حمیدی که متن بلند بالایی را چند روز قبل منتشر کرد.

جنجال‌های افشای زندگی خصوصی سلبریتی‌ها

اما عده‌ای معتقدند رفتار برخی از افراد مشهور سبب این دخالت‌ها در زندگی‌ خصوصی‌شان می‌شود. در این مطلب این موضوع را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

الهام حمیدی داغ کرد

الهام حمیدی بازیگری است که ماجرای طلاق و ازدواج مجددش حسابی حاشیه‌ساز شد. وی که سال‌ها قبل با همسر اولش در مسابقه تلویزیونی شرکت کرده بود زمانی که به دورهمی مهران مدیری آمد گفت که مجرد است و این موضوع باعث هجمه کاربران به وی شد. این بازیگر در واکنش به این حملات نوشت: واقعا از دست بعضی‌ها نمی توان آب خورد و براحتی اسم و فامیلت و گفت چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی، من پنهان کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون در حال حاضر و مدتهاست مجردم و ازدواج نکردم.
خبر ازدواج مجدد الهام حمیدی هم خیلی مورد توجه قرار گرفت. وی چند روز قبل در اعتراض به سرک کشیدن در زندگی‌اش نوشت: همه ما عیب و ایراد داریم، همه ما در زندگیمان رازهایی داریم که نمی‌خواهیم کسی از آن سر در بیاورد. اما نمی‌دانم چرا بعضی ها اصرار دارند در زندگی دیگران کنجکاوی کنند حالا همین‌ها چنان دو دستی زندگیشان را چسبیده‌اند که هیچکس نمیفهمد در زندگیشان چه می‌گذرد. خلاصه اینکه ما برای خودمان زندگی می کنیم.

دلیل جالب بهاره رهنما برای انتشار عکس‌های عروسی‌اش

بهاره رهنما درباره علت انتشار عکس‌های عروسی‌اش نوشت: برای انتشار عکس‌هام مهم‌ترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن‌های غمگین اطرافم بود، اونهایی که فکر میکنن زندگی با یکبار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه‌ای در راه نیست.

بازیگری که به مردم حق می‌دهد درباره زندگی شخصی‌اش بدانند

نگین معتضدی که ماجرای نامزدی‌اش را در دورهمی گفته بود چند وقت قبل با حضور در برنامه تلویزیونی گفت که از همسرش جدا شده است، وی ادامه داد: وقتی من در برنامه دورهمی آمدم و قضیه را اعلام کردم فکر می‌کنم مخاطبان و آدم‌هایی که من را دوست دارند این حق را دارند که از زندگی خصوصی من با خبر بشوند.

حرف حقی که مهران مدیری زد

مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره قضات مردم در زندگی هنرمندان گفت: خود ما هم مقصریم، ما فقط قضاوت نمی‌شویم ما می‌خواهیم که قضاوت بشویم یعنی از صبح که بیدار می‌شویم عکس جلوی در یخچال، وقتی که می‌خواهیم صبحانه بخوریم، بعد گل بو می‌کنیم، بعد میرویم تو قایق پارو می‌زنیم بعد غذایی که میخوریم عکس می‌گیریم تا شب که میخوابیم و خیلی‌ها می‌بینند و نظر می‌دهند یا من خودم را در معرض همه این‌ها قرار می‌دهم یا نمی‌دهم. خیلی از موارد را انگار خودمان دوست داریم قضاوت بشویم.

هنرمندانی که بدون حاشیه ستاره شدند

بسیاری از بازیگرانی که تبدیل به ستاره‌های ماندگار شدند تقریبا هیچ حاشیه‌ای از زندگی خصوصی آنها وجود ندارد. مثلا تابحال ندیده‌اید که درباره سفرها، همسر و فرزندان خود اطلاعاتی را منتشر کنند. از این بازیگران می‌توان به پارسا پیروزفر، علی مصفا، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، پیمان معادی، شهاب حسینی، محمدرضا فروتن و… اشاره کرد.

به نظر شما درباره قضاوت در زندگی خصوص هنرمندان مقصر اصلی چه کسی است؟ هنرمندان یا مردم؟


برچسب ها : , ,
دسته بندی : جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه