زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » وان پلاس 7 معرفی شد
تاریخ انتشار : 2019/05/15 - 18:11
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 52843
 409 بازدید

وان پلاس 7 معرفی شد

وان پلاس 7 (OnePlus 7) گوشی جدید وان‌پلاس است که از همان طراحی نسل پیش بهره می‌برد، اما به‌لطف داشتن سخت‌افزار قدرتمند، می‌تواند رقیبی جدی برای بسیاری از گوشی‌های بازار باشد.

وان پلاس 7 معرفی شد

در بازار گوشی‌های هوشمند چند سالی است که شرکت‌های چینی نقش پررنگی پیدا کرده‌اند. وان‌پلاس یکی از شناخته‌شده‌ترین گوشی‌سازهای چینی است که محصولاتی درخورتوجه تولید می‌کند و از این حیث همواره جزو بهترین‌های بازار بوده است.

درحالی که اخبارِ منتشره از گوشی‌های جدید این شرکت ضدونقیض بودند، نهایتا چینی‌ها گوشی‌های جدیدشان را معرفی کردند تا به‌صورت رسمی مهر تاییدی بر شایعات بزنند. این‌بار وان‌پلاس به‌جای معرفی یک گوشی، دو گوشی را هم‌زمان معرفی کرده است که هردوی آن‌ها را می‌توان در دسته‌ی موبایل‌های رده‌بالا جای داد؛ گرچه مدل پرو قوی‌تر، جذاب‌تر و صدالبته گران‌قیمت‌تر است.

وان‌پلاس 7 به‌عنوان مدل جدید گوشی‌های وان‌پلاس، به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (اندروید ۹ پای) با رابط کاربری روان و دوست‌داشتنی اکسیژن اواس (Oxygen OS) مجهز شده است و برای پردازش وظایفی که به آن محول می‌شود، از تراشه‌ی قدرتمند ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام استفاده می‌کند. با بررسی اجمالی بنچمارک‌ها،‌ حرفی در مورد قدرت بالای اسنپدراگون ۸۵۵ باقی نمی‌ماند؛ این یعنی محصول جدید وان‌پلاس می‌تواند به‌راحتیِ آب خوردن از پس هر کاری که فکرش را بکنید، بر بیاید.

از زمان انتشار نخستین شایعات مرتبط به وان‌پلاس ۷، یکی از مهم‌ترین موضوعات به نمایشگر این گوشی مربوط می‌شد. جدیدترین گوشی وان‌پلاس نمایشگر ۶.۴۱ اینچی از نوع آپتیک AMOLED با وضوح ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل دارد و می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی از تماشای محتوای بصری را به‌شما منتقل کند. این نمایشگر دارای نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است.

۶ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری با ظرفیت ۳٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس ۷ هستند؛ نکته‌ی جالب‌توجه این است که باتری محصول موردبحث، از فناوری شارژ‌ سریع ۲۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند. وان‌پلاس ۷ از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره نمی‌برد؛ درضمن مدل قدرتمندتری از این دستگاه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم هم قرار است عرضه شود.

وان‌پلاس ۷ در پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه است: یک دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و لنز مجهز به دیافراگم f/1.7 درکنار دوربین ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسلی. دوربین اصلی وان‌پلاس ۷ از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) پشتیبانی می‌کند و لرزش‌گیر اپتیکال هم دارد.

این دوربین، ویدیوهای 4K را با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم ضبط می‌کند و توانایی ضبط ویدیوهای HD با نرخ ۴۸۰ فریم و همچنین ویدیوهای فول HD با نرخ ۲۴۰ فریم را دارد. وان‌پلاس ۷ همچنین دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که در درون بریدگی کوچک بالای نمایشگر جای گرفته و توانایی قابل‌قبولی در ثبت عکس و فیلم دارد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , بازار دیجیتال , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه