زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» انتخاب سردبیر » موضع جدید جمهوری اسلامی، ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده است
تاریخ انتشار : 2019/05/11 - 15:40
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 52039
 236 بازدید

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

موضع جدید جمهوری اسلامی، ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موضع جدید جمهوری اسلامی ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده و درخواست مذاکره و همکاری دارند.

موضع جدید جمهوری اسلامی، ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده است

محمدرضا پورابراهیمی در کارگروه اشتغال شهرستان کرمان، با بیان اینکه جوانان ایران با توان و تلاش خودشان به دانش صلح آمیز هسته ای دست پیدا کردند که باور آن برای آمریکایی ها ممکن نبود، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه جنس آمریکا ادبیات قلدرمابانه است، ایران وارد مذاکره شد و توافق کردیم که جمهوری اسلامی محدودیت هسته ای داشته باشد و در مقابل آمریکا رفع تحریم های ظالمانه را انجام دهد.

پورابراهیمی گفت: قرار بود محدودیت های غیرقانونی اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی بردارند، اما نه تنها انجام نشد که بعد از مدتی با تغییرات رئیس جمهوری، ترامپ از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی هم هیچ کمکی به ما نکردند و هیچگونه مراودات بانکی هم اصلا شکل نگرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: اگر دولت از ابتدا تمام تمرکز خود را همزمان با برجام به توانمندسازی اقتصاد درونی می‌گذاشت، بخشی از فشارها خود به خود کنار می رفت و شرایط جدید ایجاد می کرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: در شرایط امروز مذاکره با آمریکایی ها خیانت به کشور و انقلاب است، ما بالاتر از مذاکره برجام که نداشتیم، نتیجه آن هم همه دیدند چه شد.

وی موضع اخیر شورای امنیت ملی و شخص رئیس جمهور در برابر آمریکا و برجام را یادآور شد و ادامه داد: هر جا جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت برخورد کرد در آن میدان برنده بوده است و موضع جدید جمهوری اسلامی ادبیات کشورهای اروپایی را عوض کرده و درخواست مذاکره و همکاری دارند.

پورابراهیمی بیان کرد: رمز موفقیت ما همدلی و وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه