زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» خبر داغ » تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکی روی آب در دل کویری عجیب، برای اولین بار!
تاریخ انتشار : 2019/04/08 - 19:14
 کد خبر: 47195
 230 بازدید

تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکی روی آب در دل کویری عجیب، برای اولین بار!

شاید از دیدن عکس‌های زیر تعجب کنید اما این تصاویر سراب نیستند! شما واقعا قادر خواهید بود تا اسکی را در دل کویر تجربه کنید. اما این کار چطور و در کجا ممکن شده است؟

تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکی روی آب در دل کویری عجیب، برای اولین بار!

در انتهای بیابان ساهارا (Sahara Desert) در ساحل اقیانوس آتلانتیک، در قسمتی از شهر داکلا (Dakhla) حجم عظیمی از آب به وسعت 45 کیلومتر وجود دارد که مکانی مناسب برای یک تعطیلات جادویی است. این آب‌ اولین فضای آبی مناسب برای اسکی در کویر در تمام دنیا است.

پارک آبی داکلا (Dakhla Attitude Cable Park) یک سیستم کابلی دارد که تجربه‌ی ناب یک ورزش با آدرنالین بالا را برای طرفداران هیجان فراهم می‌کند. اسکی روی آب یک جایگزین خوب برای موج‌سواری است؛ به ویژه برای زمانی که وزش باد در داکلا شدید است.

سیستم کابلی این پارک بر یک حجم آبی زیاد در ابعاد 140 در 45 متر با 2 تخته‌ی بزرگ و یک تخته کوچک برای کودکان، احداث شده است. در این مکان می‌توان ورزش‌های آبی مختلفی مانند کایت‌سرفینگ (kitesurfing)، ویک‌اسکیتینگ (wake-skating)، ویک‌بوردینگ (wakeboarding) و حتی نی‌بوردینگ (kneeboarding) را تجربه کرد. در مرکز این پارک تمام تجهیزات مورد نیاز برای هر ورزش وجود دارد و شما می‌توانید از انجامشان لذت ببرید.

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , گردشگری
ارسال دیدگاه