زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» اجتماعی » تخلف آشکار پردیس‌های سینمایی تهران
تاریخ انتشار : 2019/03/26 - 14:13
 کد خبر: 45486
 181 بازدید

تخلف آشکار پردیس‌های سینمایی تهران

در حالیکه قرار بود افزایش قیمت بلیت سینما فقط در روزهای آخر هفته اعمال می‌شود، پردیس‌های سینمایی تهران در تخلفی آشکار در تمام روزهای هفته بلیت را به قیمت ۲۰ هزار تومان می‌فروشند.

تخلف آشکار پردیس‌های سینمایی تهران

طبق اعلام کارگروه اکران قرار بود افزایش قیمت بلیت فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه اعمال خواهد شد و بهای بلیت در پردیس‌های سینمایی ۱۸ هزار تومان است که بعد از اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده به ۲۰ هزار تومان می‌رسد.

اما مدیران پردیس‌های سینمایی ظاهرا با سوءاستفاده از تعطیلات سال نو، افزایش قیمت بلیت را در همه روزها اعمال کرده‌اند. مراجعه به سایت سینماتیکت نشان می‌دهد بلیت همه فیلم‌های اکران نوروز در پردیس‌های کوروش، آزادی، مگامال، ایران مال، آستارا، ملت و… برای روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته ۲۰ هزار تومان است. این در حالی‌ست که تعطیلات رسمی نوروز به پایان رسیده و از دوشنبه روزهای کاری آغاز شده و نمی‌توان این گران‌فروشی را با تعطیل رسمی توجیه کرد.

اتفاقی عجیب تر اما قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان در سینماهای از رده خارج شده ای مثل ماندانا است که قطعا جزو سینماهای مدرن محسوب نمی شوند!

ظاهرا غیبت مدیران دولتی و حالت نیمه تعطیلی که رسانه‌ها در دو هفته ابتدای سال به آن دچار می‌شوند، این فرصت را در اختیار سینماداران قرار داده که به شکل غیرقانونی بهای بلیت سینما را بالا ببرند و پول بیشتری به جیب بزنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه