زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» خبر داغ » پنجعلی: پرسپولیس هنوز شانس صعود دارد/ بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست
تاریخ انتشار : 2019/03/13 - 12:19
 کد خبر: 44346
 269 بازدید

پنجعلی: پرسپولیس هنوز شانس صعود دارد/ بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برای صعود از گروه خود در آسیا هنوز شانس دارد.

پنجعلی: پرسپولیس هنوز شانس صعود دارد/ بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست

محمد پنجعلی درباره شکست پرسپولیس برابر السد قطر اظهار کرد: باید بپذیریم السد تیم بسیار قدرتمندی است. پرسپولیس مقابل تیمی بازی می‌کرد که سرمایه گذاری زیادی انجام داده است و بازیکنان گران قیمت را به خدمت گرفته است. با این حال بازیکنان واقعاً عالی کار کردند و روی چند فرصت هم می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: در طول بازی بارها محمد نادری حرکات خوبی را از سمت چپ انجام داد و جنگندگی خوبی در سمت چپ پرسپولیس داشت. واقعاً او یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. در بخش هافبک هم تیم واقعاً عملکرد خوبی داشت. به خاطر فشاری که یاران السد ایجاد می‌کردند هافبک‌ها مجبور بودند کمی عقب‌تر بازی کنند و به مداف‌عان کمک کنند و به همین خاطر کم‌تر در بخش هجومی می‌توانستند به تیم کمک کنند. با این حال باز هم چند فرصت خوب گلزنی ایجاد شد که اگر از آن‌ها به خوبی استفاده می‌کردند، تیم پیروز از زمین خارجی می‌شد.

پنجعلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شانس صعود پرسپولیس از گروه هم گفت: کار سخت است. البته ما ناامید نیستیم. اگر بخواهیم واقعی نگاه کنیم الان پرسپولیس با یک امتیاز در انتهای جدول است و برای صعود کار دشوار خواهد بود. با این حال مطمئناً برانکو به خوبی می‌داند برای آینده چطور تیمش را چیدمان کند تا بهترین نتیجه را به بگیرد. امیدوارم در بازی‌های آینده تیم بتواند با عملکرد بهتری شرایط صعود را برای خود رقم بزند.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره بهترین بازیکن زمین در این دیدار گفت: علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود. او فرصت‌های زیادی را از حریف گرفت. باید بپذیریم او بهترین دروازه‌بان آسیاست.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه