زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » تنها رکوردی که هنوز برانکو نشکسته است
تاریخ انتشار : 2019/02/23 - 15:42
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 42293
 213 بازدید

تنها رکوردی که هنوز برانکو نشکسته است

برانکو طی دو سال اخیر چند رکورد جدید دفاعی و هجومی در پرسپولیس به ثبت رساند و از تمامی مربی‌های سابق سرخپوشان در لیگ برتر پیشی گرفت.

تنها رکوردی که هنوز برانکو نشکسته است

برانکو علاوه بر دو قهرمانی متوالی که با سرخپوشان تهرانی به دست آورد رکورد بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر را هم شکست و در حال حاضر تیمش رکورددار است. یکی از رکورد‌های برانکو ثبت بهترین خط حمله و خط دفاع به طور همزمان در یک فصل لیگ برتر است که طی دو فصل متوالی در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم به دست آمد. پیش از برانکو، پرسپولیس یک بار بهترین خط دفاع و دو بار بهترین خط حمله را تجربه کرده بود، اما در سال‌های حضور برانکو سرخپوشان سه سال متوالی بهترین خط حمله را در اختیار داشتند و دو سال هم بهترین خط دفاع بودند. برانکو تنها یک رکورد دیگر را باید جابه‌جا کند آن‌هم تعداد گل‌های زده این تیم در دوران افشین قطبی است که سرخپوشان با ۵۵ گل زده بهترین خط حمله لیگ شدند و این بیشترین رکورد گل پرسپولیس در ادوار لیگ برتر است البته با این توضیح که تیم قطبی این تعداد گل را در ۳۴ بازی به ثمر رساند، اما تیم برانکو در بهترین رکوردشان ۵۰ گل را در ۳۰ بازی زدند که از نظر میانگین گل در هر بازی به یک عدد واحد یکی ۱/۶ می‌رسیم و این یعنی برانکو فقط به دلیل کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر نتوانسته رکورد قطبی و شاگردانش را جابه‌جا کند و اگر تعداد بازی‌ها برابر بود شاید این رکورد را هم سرمربی فعلی سرخ‌ها جا‌به‌جا می‌کرد، اما در فاز دفاعی برانکو در ۳۰ بازی تیمش تنها ۱۴ گل خورده که از هر حیث رکورددار است و بد‌ترین خط دفاع پرسپولیس به لیگ یازدهم بر‌می‌گردد که سرخپوشان ۵۳ گل دریافت کردند و هفدهمین خط دفاع لیگ شدند. جالب است بدانید تنها تیم برانکو بود که توانست در دفاع و حمله ثبات داشته باشد و همزمان بهترین خط حمله و دفاع لیگ را در اختیار بگیرد و اگر بتواند این فصل هم بهترین خط دفاع و حمله لیگ را از آن خود کند، هت‌تریکش کامل می‌شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه